۸ پیشنهاد ویژه برای انتخاب بهترین مراکز تفریحی کودکان در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

سفر به مشهد همیشه برای مسافران این شهر مذهبی جذابیت های خاصی را به همراه دارد. چرا که شهر سیاحتی و زیارتی مشهد علاوه بر وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شامل جاهای دیدنی و تفریحی فراوانی است که حسابی سر مسافران خود را گرم می کند. در این بین راضی نگه داشتن کودکان مسافر یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مسائلی است که والدین همیشه با آن درگیر هستند. کودکان هنگام سفر دوست دارند با بهترین و جذاب ترین تفریح های ممکن هیجان زده شوند و خاطره خوشی را از سفر به مشهد به همراه داشته باشند.

۱٫ شهربازی های مشهد

هیچ چیز به اندازه شهر بازی رفتن کودکان را خوشحال نمی کند. شهربازی های مشهد جزو استانداردترین و بهترین مراکز تفریحی در شرق کشور به حساب می آیند و والدین می توانند با خیالی راحت از امنیت دستگاه های بازی این شهر بازی ها یک روز و یک تفریح فوق العاده را برای کودکان خود به ارمغان بیاورند.

یکی ار مهم ترین ویژگی هایی که در بهترین شهربازی های مشهد می توان پیدا کرد این است که در این مراکز شما تنها با یک شهربازی رو به رو نخواهید بود چرا که وجود رستوران، کافی شاپ و حتی مراکز خرید نزدیک می تواند به خوبی سرتان را گرم کند.

شهربازی و اتاق بازی های مشهد

۲٫ باغ وحش وکیل آباد مشهد

آشنایی با حیوانات و طبیعت زندگی آن ها برای کودکان یک مسئله مهم به حساب می آید. چرا که کودکان باید از سن کم نسبت به زندگی دسته های مختلف جانداران اطلاعات کافی به دست بیاورند تا پس از گذراندن دوره کودکی خود بتوانند به حفظ محیط ریست برای زندگی جانوران و حیوانات بیشتر فکر کنند. باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحشی است که گونه های مختلف حیوانات را در آن نگهداری می شوند. در این مکان می توانید پرندگان، حیوانات چهار پا و خزندگان و حیوانات آبزی زیادی را به کودکان خود نشان دهید و در مورد زندگی و انواع جانوری هر یک از آن ها صحبت کنید.

آدرس باغ وحش وکیل آباد مشهد: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، جنب بوستان جنگلی وکیل آباد

۳٫ پارک های آبی مشهد

یکی از جذاب ترین و معروف ترین تفریح هایی که در مشهد همه از آن صحبت می کنند، پارک های آبی هیجان انگیز مشهد است. پارک های ابی مشهد می تواند انتخاب خوبی برای گذراندن یک روز شاد و پر برنامه برای کودک شما به حساب بیاید. چرا که این پارک های آبی به عنوان یکی از مهم ترین و استانداردترین پارک های آبی در کل خاورمیانه شامل ویژگی های فوق العاده ای هستند که حس خوب و رضایت بخشی را به مخاطبان خود می دهند. پیشنهاد می کنم اگر شما هم به دنبال یک تفریح ارزان قیمت و جذاب برای کودک هستید یک صبح تا عصر خود را در بهترین پارک های آبی مشهد بگذرانید.

۴٫ شهر مشاغل کودکان کارالند

اگر به عنوان یک مسافر به مشهد سفر کرده اید و کودک خردسالی بین ۳ تا ۱۲ ساله دارید، به هیچ عنوان بازدید از شهر مشاغل کارالند را از دست ندهید. این مرکز به عنوان اولین شهر مشاغل در ایران با هدف آموزشی تاسیس شده است. این مرکز آموزشی با شبیه سازی بیش از ۲۱ شغل مانند خلبانی، آشپزی، مهندسی، دکتری و دیگر مشاغل، کودک شما را با دنیای واقعی شغل ها آشنا می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های فضای آموزشی کارالند افزایش روحیه کار تیمی کودکان است همچنین کودک شما در این مجموعه با فرایند کسب درآمد بیشتر آشنا می شود.

کودکان در حال بازی در شهر مشاغل مشهد

برای بازدید از این مجموعه جذاب حتما باید به صورت آنلاین از سایت شهر مشاغل کارالند بلیط ورودی  را به نسبت روز و ساعت مورد نظر خود خریداری کنید.

آدرس شهر مشاغل کارالند مشهد: مشهد مقدس، بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن،برج آرمیتاژ گلشن طبقه سوم

۵٫ پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد

بحث آموزش همیشه مهم ترین مسئله تربیتی برای والدین به حساب می آید. خوشبختانه شهر مشهد در این خصوص تلاش های فراوان انجام داده و محیط های آموزشی مختلفی را برای تعلیم به کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است. یکی از مهم ترین مکان های علمی مشهد که برای کودکان و نوجوانان ساخته شده پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد نام دارد.

پارک علمی بازیما مشهد

۶٫ پارک های مشهد

از قدیم الایام تا به امروز هیچ چیز مانند پارک برای بچه ها خوشایند نخواهد بود. وسابل بازی خاطره انگیز پارک ها جذاب ترین تفریح برای هر کودک به حساب می آید. خوشبختانه مشهد پر از پارک های جذاب و هیجان انگیز است که همیشه صدای خنده و شادی کودکان را می توان از چند خیابان آنطرف تر شنید.

پارک های مشهد تنها برای بازی و تفریح کودکان ساخته نشدند چرا که خانواده ها هم می توانند برای آخر هفته های جذاب مشهد بساط پیک نیک خود را همراه داشته باشند تا در هنگام بازی و شادی بچه ها حسابی دلی از عزا در بیاورند. شما می توانید لیست بهترین پارک های مشهد را در گوشه گوشه این شهر زببا و جذاب مطالعه کنید تا با پیدا کردن نزدیک ترین پارک به محل اسکان خود بتوانید ساعاتی خوش و لذت بخش را تجربه کنید.

قیمت بلیط باغ گیاهشناسی مشهد

۷٫ باغ گیاهشناسی مشهد 

یکی دیگر از مهم ترین فضاهایی که بازدید از آن برای کودکان خالی از لطف نیست، باغ گیاهشناسی مشهد نام دارد. ابن باغ بزرگ و جذاب همانطور که از نامش مشخص است برای شناختن انواع و اقسام گونه های گیاهی بسیار کاربردی خواهد بود. اگر شما هم جزو والدینی هستید که آموزش و پرورش کودک خود را همیشه در اولویت قرار می دهید پیشنهاد می کنم گشت و گذار تفریحی و آموزشی در باغ گل و گیاه مشهد که بزرگ ترین باغ گیاهشناسی کشور هم به حساب می آید را از دست ندهید.

۸٫ باشگاه کودک و آینده مشهد

باشگاه کودک و آینده تمام آنچه که یک کودک برای تفریح به آن نیاز دارد را در خود جای داده است. این مکان نخستین باشگاه تفریحی برای کودکان مشهدی به حساب می آید که علاوه بر محیط تفریحی فضای آموزشی و مهارتی را در حین بازی با کودکان فراهم کرده است. در این باشگاه کودک شما با انواع کاردستی های اوریگامی آشنا خواهد شد و با گل بازی، وسطی، شن بازی و حتی آب بازی نهایت لذت از بازی های کودکانه را خواهد برد.

خوشبختانه مشهد پر از مکان های  تفریحی مناسب برای کودکان است و والدین نسبت به انتخاب تفریح و سرگرمی کودکان خود نگرانی نخواهند داشت. اگر شما هم نگران تربیت و رشد فکری فرزند خود هستید و در نظر دارید تا برای بازی و شادی خود برنامه ریزی کنید می توانید از ۸ پیشنهاد این مقاله استفاده کنید.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.