معرفی کامل ۵ تا از بهترین سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی مشهد

این روزها با توجه به تغذیه‌ نامناسب و کم شدن تحرک افراد، چاقی و اضافه وزن به یکی از مشکلات رایج سلامتی تبدیل شده است. علاوه بر کاهش وزن، داشتن بدن سالم و تندرست در گرو تغذیه سالم و داشتن برنامه ورزشی منظم است. در شهر مشهد به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی زیادی برای سلامتی و رفاه حال همشهریان عزیز فراهم شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ تا از بهترین سالن‌های ورزشی مشهد آشنا کنیم.

۱٫     سالن جام جم مشهد، بهترین سالن ورزشی برای خانم‌ها و آقایان

سالن ورزشی جام جم شاندیز یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی مشهد است. این مجموعه در ابتدای جاده شاندیز قرار دارد. با رزرو قبلی، هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. سالن جام جم مشهد متشکل از یک سالن ورزشی چند منظوره، یک زمین پینت بال، پیست کارتینگ، اتاق تنیس روی میز و فوتبال دستی است. این مجموعه دارای سالن‌هایی با ابعاد استاندارد و مناسب ورزش‌های فوتبال، فوتسال، هندبال و والیبال است. دسترسی به سالن جام جم مشهد از طریق متروی وکیل آباد بسیار آسان و راحت است. زمین پینت بال سالن جام برای تعداد کم و جمع‌های کوچک بسیار مناسب است. اگر قصد تجربه هیجان و لذت تیمی در بهترین پینت بال مشهد را دارید پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه حرفه‌ای پینت بال مشهد سر بزنید.

سالن جام جم مشهد شاندیز، سالن چندمنظوره ورزشی مشهد

۲٫     سالن ایران جهان مشهد، سالن چند منظوره ورزشی مشهد

سالن ایران جهان مشهد یکی از بهترین سالن‌های ورزشی شهر مشهد است. این سالن با دارا بودن یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن سرپوشیده چند منظوره به یکی از پرمخاطب‌ترین سالن‌های ورزشی شهر مشهد تبدیل شده است. زمین چمن و زمین فوتسال این سالن بهترین انتخاب برای ورزش‌های گروهی مدارس و ارگان‌ها هستند. سالن سرپوشیده این مجموعه مناسب برای ورزش‌های فوتبال، فوتسال و والیبال است. سالن ایران جهان از شنبه تا جمعه از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۳ آماده خدمت رسانی به عزیزان ورزشکار و ورزش دوست است. دسترسی به این مجموعه بسیار آسان است. از ایستگاه مترو اقبال راهوری تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به سالن ایران‌جهان خواهید رسید.

۳٫     سالن کوثر مشهد، بهترین سالن ورزشی قاسم آباد

مجموعه ورزشی کوثر مشهد با ۳ سالن ورزشی چندمنظوره سرپوشیده، یک استخر، زمین تنیس، یک مجموعه بدمینتون و یک زمین تنیس یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی مشهد است. این سالن ورزشی در شهرک غرب و در محله قاسم آباد مشهد قرار گرفته است. سالن شماره ۱ بزرگترین سالن مجموعه کوثر است. این سالن با ابعادی که دارد علاوه بر فوتبال و فوتسال مناسب ورزش‌های هندبال و بسکتبال است. سالن شماره ۱ برای تیم‌های بزرگ و تفریح‌‌های گروهی انتخاب بسیار خوبی است. برای ورزش مدارس و تیم‌های کوچک می‌توانید از سالن شماره ۲ و ۳ این مجموعه استفاده کنید.

سالن کوثر مشهد در نزدیکی دانشگاه‌های مشهد قرار گرفته است. اکثر کلاس‌های ورزشی مدارس و دانشگاه‌ها در این مجموعه برگزار می‌شود.

زمین چمن کوثر مشهد، سالن ورزشی قاسم آباد

۴٫     باشگاه انرژی پلاس، مجهزترین باشگاه ورزشی مشهد

باشگاه انرژی پلاس مجهزترین باشگاه بدنسازی و یکی از بزرگترین سالن‌های ورزشی شهر مشهد است. این باشگاه و مجتمع تفریحی فرهنگی کوهسر از مطرح‌ترین مجموعه‌های ورزشی در خیابان هاشمیه مشهد هستند. باشگاه انرژی پلاس در دو شیفت آقایان و خانم‌ها کامل‌ترین برنامه‌های ورزشی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این باشگاه در ابتدای بلوار هفت تیر _ نبش گلشن ۱ در یکی از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد مشهد قرار دارد. باشگاه انرژی پلاس مجهز به دستگاه‌های بدنسازی خارجی و بهترین دستگاه‌های آکبند ایرانی است. آموزش‌های لازم توسط کادر مجرب و حرفه‌ای در کنار برنامه‌های ویژه ورزشی این باشگاه، یک پکیج فوق‌العاده برای کاهش وزن و پرورش اندام است. باشگاه انرژی پلاس بهترین انتخاب برای داشتن یک روتین ورزشی مناسب و منظم است.

سالن ورزشی انرژی پلاس مشهد

۵٫     باشگاه اوتانا مشهد، سالن ورزشی VIP مشهد

سالن ورزشی اوتانا مشهد، یکی از مجهزترین باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد است. این باشگاه با داشتن چندین سالن بزرگ و متنوع در بخش‌های مختلف، خدمات ورزشی بی‌نظیری را به ورزشکاران ارائه می‌دهد. سالن‌های بزرگ این مجموعه از تهویه مناسب و تجهیزات حرفه‌ای برخوردار هستند. این باشگاه نیز به صورت دو شیفت مجزا برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. باشگاه اوتانا بهترین انتخاب برای پرورش اندام است. این باشگاه با تجهیزات کامل، مربیان مجرب و حرفه‌ای انتخاب اول بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان مشهد است. اگر قصد انجام ورزش‌های هوازی و پیاده‌روی‌های سبک را دارید پیشنهاد می‌کنیم ورزش در پارک بانوان مشهد، پارک ملت و کوهسنگی را تجربه کنید. هوای آزاد تاثیر شگفت‌انگیزی در کیفیت ورزش و سلامتی شما دارد.

بهترین سالن VIP ورزشی مشهد، باشگاه اوتانا

بهترین و مطرح‌ترین باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی مشهد از دیدگاه شما

در این مقاله از مشهد مگ شما را با ۵ تا از بهترین سالن‌های ورزشی مشهد در انواع رشته‌ها آشنا کردیم. شهر مشهد دومین شهر شلوغ و پرجمعیت ایران است و باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بسیار زیادی دارد. حالا نوبت شماست تا تجربه خود را در زمینه بهترین تجربه رفتن به سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی مشهد با ما در میان بگذارید. به نظر شما کدام یک از سالن‌های ورزشی مشهد از امکانات بهتری برخوردار هستند؟ کدام یک برای اوقات فراغت باشگاه مناسبی هستند؟ منتظر نظرات شما هستیم.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.