۵ تا از بهترین رستوران‌های ایتالیایی مشهد که حتما باید بشناسید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
معرفی بهترین رستوران‌های ایتالیایی مشهد

در شهر مشهد وقتی به دنبال یک رستوران خوب می‌گردیم همه رستوران‌های سنتی و معروف این شهر را معرفی می‌‌کنند. رستوران‌هایی که غذاهای ایرانی آن‌ها زبان‌زد خاص و عام بوده و محال است مسافران به دنبال آدرس آن‌ها نگردند. اما در شهر مشهد رستوران‌های ایتالیایی متعددی وجود دارد که بهترین غذاهای ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا و لازانیا را می‌توانید نوش جان کنید. اگر به دنبال پیدا کردن آدرس رستوران ایتالیایی مشهد هستید ما را همراهی کنید. در ادامه این مقاله بهترین رستوران‌های ایتالیایی مشهد را به همراه آدرس برای علاقه‌مندان به غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی معرفی خواهیم کرد.

۱٫  رستوران لیو مشهد، بهترین انتخاب برای خوردن پاستایی لذیذ

تنوع غذایی یک فاکتور مهم در انتخاب رستوران است، چون قدرت انتخاب بیشتری در اختیارمان قرار می‌دهد. یکی از رستوران‌هایی که در منوی خود پیتزاهای متنوع و متعددی دارد پیتزا لیو مشهد است. پاستای رستوران لیو نیز به دلیل طعم لذیذ و بی‌نظیرش طرفداران بسیاری دارد.

رستوران لیو دو شعبه در خیابان‌های ملاصدرا و میدان آزادی دارد. شعبه میدان آزادی به پیتزا لیو مشهد میدان پارک نیز معروف است. یکی از ویژگی‌های این رستوران ایتالیایی در قلب مشهد کیفیت بالا و قیمت مناسب غذاهاست که بو و عطر آن هوش از سر مشتریان می‌برد. به‌یاد داشته باشید در بهترین کافی شاپ‌ های مشهد هم می‌توانید پیتزای خوشمزه و دلنشینی پیدا کنید. اما طعم غذاهای پیتزا لیو مشهد قابل مقایسه با هیچ کافی شاپی نیست.

ساعت کار رستوران ایتالیایی لیو مشهد: روزها از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ و شب‌ها از ۱۹ تا ۲۴ است.

رستوران لیو مشهد، پیتزا لیو مشهد میدان پارک

۲٫ رستوران ایتالیایی باغ زیتون مشهد، رستورانی لوکس با حال و هوای ایتالیا

اگر به خوردن غذا در فضایی لوکس و شیک علاقه دارید حتما به رستوران ایتالیایی باغ زیتون مشهد سر بزنید. در رستوران باغ زیتون که دو شعبه در بلوار سجاد و بلوار ملک آباد به نام‌های بهارستان و هوشیار دارد خوشمزه‌ترین پیتزایی که تصور کنید را می‌توانید سفارش دهید.

در رستوران باغ زیتون به جز پیتزا غذاهایی مانند سوپ، پاستا، انواع ساندویچ و خوراک سبزیجات را می‌توانید سفارش دهید. ساعت کاری فست فود باغ زیتون از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ است و برای یک شام خوشمزه و فراموش‌نشدنی در مشهد می‌توانید برنامه‌ریزی کنید.

اگر به خوردن غذاهای سنتی علاقه دارید ما رستوران راستگو مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. رستوران راستگو با منویی پر از غذاهای اصیل ایرانی که کیفیت منحصربه‌فردی دارند گوی رقابت را از سایر رستوران‌های ایرانی مشهد به دست گرفته است و مشتری‌های پروپا‌قرصی دارد.

رستوران باغ زیتون مشهد، آدرس رستوران ایتالیایی مشهد

 

۳٫ رستوران برگو، بهترین رستوران ایتالیایی مشهد برای خوردن استیک

رستوران برگو یک رستوران ایتالیایی دیگر در مشهد است که فضایی شیک و مدرن دارد. برگو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد اما با ارائه غذاهایی با کیفیت، خوشمزه و با قیمت مناسب موفق به کسب جایگاه ویژه‌ای بین علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی شده است. استیک مخصوص در منوی رستوران برگو مشهد می‌درخشد و یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است و بعد از پیتزا محبوبیت بالایی بین مشتریان دارد.

رستوران ایتالیایی برگو در وکیل آباد قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی تا رستوران امیر شاهان مشهد دارد. فاصله کم و کیفیت غذای هر دو رستوران بسیاری از افرادی که قصد یک شکم‌گردی به‌یادماندنی را دارند دچار تردید و وسوسه می‌کند. شما به غذاهای ایرانی بیشتر علاقه دارید یا غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی؟

به‌یاد داشته باشید رستوران بگو تا حرم امام رضا فقط نزدیک به ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. پیشنهاد می‌کنیم بعد از زیارت بهترین پیتزا مشهد نزدیک حرم را در رستوران برگو نوش جان کنید.

رستوران برگو مشهد، بهترین استیک مشهد

۴٫ رستوران ایتالیایی ویوا مشهد، بهترین پیتزا مشهد را اینجا بخورید

یک رستوران ساده اما با غذایی با کیفیت و خوشمزه، این توصیفی از رستوران ایتالیایی ویوا مشهد است. همین توصیف به ظاهر ساده اما مهم باعث شده است تا روزانه افراد بسیاری برای خوردن بهترین پیتزای مشهد به رستوران ویوا مراجعه کنند. پیتزا، لازانیا و سالادهای رستوران ویوا طرفداران بسیاری دارد و روی همه میزها در ساعت‌های ناهار و شام می‌توان یکی از این غذاها را دید.

رستوران ایتالیایی ویوا در محله فرهنگ مشهد، بلوار وکیل آباد و نبش وکیل آباد ۱۳ قرار دارد. با استفاده از مترو و خودروی شخصی یا تاکسی می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به پیتزا ویوا مراجعه کنید.

بهترین پیتزا مشهد نزدیک حرم در رستوران ویوا

۵٫ رستوران ایتالیایی رم مشهد، متخصص پخت پیتزاهای ایتالیایی

رستوران ایتالیایی ROME مشهد مخصوص خوردن پیتزاهای خاص با طعمی به‌یادماندنی است. در محله حافظ مشهد ۱۶ رستوران قرار دارد که رستوران رم یکی از معروف‌ترین رستوران‌های این محله به شمار می‌رود. در نزدیکی رستوران ایتالیایی رم مشهد بازار خرید، آموزشگاه شکوه، پیتزا هیزم و اپل پارک قرار دارند.

یکی از دیگر از امتیاز‌های رستوران رم نزدیکی به ایستگاه مترو هفت تیر مشهد است. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی با هدف حفظ پاکیزگی هوا برای رفتن به این رستوران استفاده کنید. رستوران ایتالیایی رم در بلوار وکیل آباد مشهد و بین وکیل آباد ۲۶ و ۲۸ قرار دارد.

رستوران ایتالیایی رم مشهد، بهترین پیتزای مشهد

رستوران‌های دیگری مانند: رستوران شبدیز مشهد، پیتزا پای مشهد و رستوران برنو از رستوران‌های معروفی هستند که می‌توانید برای خوردن پیتزا آن‌ها را انتخاب کنید.

در این مقاله بهترین رستوران‌های ایتالیایی مشهد را معرفی کردیم. آیا تجربه غذا خوردن در این رستوران‌ها را داشته‌اید و کیفیت آن‌ها برای شما رضایت‌بخش بوده است؟ بسیار خوشحال می‌شویم که تجربیات خود از سفارش غذا در رستوران‌های ایتالیایی و بین‌المللی مشهد را در انتهای این مقاله با ما و خوانندگان مجله مشهد به اشتراک بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.