رستوران پدیده شاندیز مشهد،پیشنهادی برای کسانی که به پدیده ایمان دارند!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران پدیده شاندیز مشهد

مشهد به غیر از مکان های زیارتی و آرامگاه فردوسی دارای جذابیت های خوشمزه ای است که هر کسی از آن خبر دار نیست. امروز قرار بر این است تا با معرفی یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین رستوران های مشهد که شاید نامش را بارها و بارها شنیده باشید شما را شگفت زده کنیم. با ما همراه باشید تا با سری به رستوران پدیده شاندیز مشهد بزنیم.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران پدیده شاندیز مشهد یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های مشهد است که از گذشته تاکنون همیشه بر سر زبان ها نامی خوش دارد. این رستوران در منطقه خوش آب و هوا و کوهستانی شاندیز واقع شده و پاتوق جذابی مشهدی ها به حساب می آید.

یکی از ویژگی های اصلی این رستوران فضای هیجان انگیزی است که برای استقرار مشتریان و مخاطبان رستوران تعبیه شده است. آلاچیق ها و فضای باز این رستوران نیز همیشه برای مشتریان و طرفداران همیشگی شاندیز جذاب است.

فضای رستوران شاندیز مشهد

اگر به رستوران شاندیز سری بزنید، متوجه این نکته خواهید شد که شما با ورود به یک رستوران به سه رستوران مختلف با نام های رستوران بین المللی، رستوران منو آزاد و رستوران تابستانی وارد شده اید. همین مسئله موجب می شود تا مشتریان با سلیقه های مختلف بتوانند برای صرف یک وعده غذایی بی نظیر به شاندیز بیایند.

اگر بخواهیم از جذابیت های رستوران شاندیز صحبت کنیم قطعا باید در مورد باغ پرندگان هم کمی حرف بزنیم. چرا که در محیط دل باز و دوست داشتنی رستوران شاندیز مشهد که می توان پذیرای بیش از ۲۰۰۰ نفر در آن بود، باغ پرندگان بزرگی وجود دارد که فضای جذابی را به محیط رستوران اضافه کرده است.

باغ بزرگ پرندگان، موجب شده تا مخاطبان شاندیز مشهد بتوانند در کمال آرامش و پس از صرف غذای خود از محیط اطراف لذت ببرند. همچنین محیط سفره خانه ای و سنتی مشهد به عنوان فضایی برای صرف چای یکی از پر طرفدارترین قسمت های شاندیز به حساب می آید.

قیمت ورودی پدیده شاندیز مشهد

بیشتر مراجعه کنندگان به پدیده شاندیز بر این باورند که برای حضور در این رستوران باید ورودیه پرداخت کنند. در صورتی که برای حضور در این رستوران به غیر از پرداخت مالیات هزینه اضافی از مراحعه کنندگان دریافت نمی شود.

منو غذاهای رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران شاندیز مشهد انواع و اقسام غذاهای ایرانی، سنتی و بین المللی را برای مشتریان خود سرو می کند. این رستوران با شعار ارائه بهترین خدمات و کیفیت همیشه خوش طعم ترین غذاها را به مشتریان همیشگی خود ارائه می دهد. اگر کمی با رستوران شاندیز مشهد آشنایی داشته باشید متوجه این نکته هستید که بهترین شیشلیک مشهد و حتی کل ایران را تنها می توان در این رستوران تست کرد! پس اگر برای خوردن و تست کردن یک کباب شیشلیک بی نظیر به مشهد سفر کرده اید باید در نظر داشته باشید که نباید بدون تست کردن این کباب خوشمزه سفر خود را تمام شده بدانید.

در ورودی رستوران پدیده شاندیز مشهد

قیمت منو غذاهای رستوران شاندیز مشهد

اگر قرار باشد تا در مورد قیمت منو رستوران شاندیز صحبت کنیم قبل از هر چیز باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که این رستوران با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه تازه و خوشمزه و همچنین ارائه بهترین کیفیت در مورد ارائه خدمات و امکانات به مسافران خود به عنوان یک رستوران درجه یک مشغول به کار است. با این حساب باید در نظر داشت که از یک رستوران درجه یک نمی توان توقع قیمت های پایین داشت. هرچند رستوران شاندیز مشهد با توجه به خدمات و کیفیت غذای قابل توجهی که دارد قیمت مناسبی را برای غذاهای خود در نظر گرفته است.

منو غذای رستوران شاندیز مشهد

ساعت کاری رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران شاندیز مشهد همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است و مردم می توانند برای صرف وعده های نهار و یا شام خود را میهمان این رستوران بدانند. در نظر داشته باشید، با توجه به اینکه این رستوران یکی از شلوغ نرین و محبوب ترین رستوران ها در سراسر مشهد به حساب می آید، پیشنهاد می کنم قبل از حرکت کردن به سمت شاندیز با یک تماس تلفنی خیال خود را از وجود میز خالی در رستوران راحت کنید. همچنین با توجه به اینکه این رستوران امکان رزرو تلفنی دارد بد نیست برای اینکه خیال خود را راحت کرده باشید با یک تماس میز دلخواه خود را رزرو کنید.

شماره تماس جهت رزرو تلفنی: ۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

 پدیده شاندیز در ماه مبارک رمضان

هر ساله و با توجه به حلول  ماه مبارک رمضان در مشهد ، شهر حال و هوای تازه ای به خود می گیرد که ۱۱ ماه سال از آن بی نصیب است. پدیده شاندیز هم با توجه به ایام ماه مبارک رمضان هر ساله برنامه ویژه ای را برای مشتربان خود ترتیب می بیند.

رستوران پدیده برای رفاه حال روزه داران از ساعت ۷ شب در رستوران را باز می کند و میزبانی خود را از روزه داران از ساعتی قبل از افطار آغاز می کند. همچنین منو ویژه این رستوران برای روزه داران موجب شده تا اهالی مشهد برای افطار هیچ جایی را بهتر از پدیده انتخاب نکنند.

رستوران پدیده شاندیز در ماه مبارک رمضان

اگر در شب های ماه مبارک رمضان به شاندیز سری زدید می توانید تا ساعت های انتهای شب در این رستوران اوقات خود را سپری کنید.

آدرس رستوران پدیده شاندیز

اگر یه مشهد سفر کردید حتما این آدرس را به یاد داشته باشید: مشهد، شاندیز، یعد از میدان اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز اگر می خواهید با وسائل حمل و نقل عمومی به پدیده شاندیز خود را برسانید، کافی است سوار مترو شود و پس از رسیدن به ایستگاه وکیل آباد از مترو پیاده شوید. در اینجا کافی است با سوار شدن اتویوس های ترمینال به سمت شاندیز خود را میهمان بزرگ ترین و جذاب ترین رستوران مشهد کنید.

درب ورودی رستوران شاندیز مشهد

شعب رستوران شاندیز در سراسر کشور

پدیده شاندیز به دلیل محبوبیت و شهرتی که بین رستوران های مختلف در سطح کشور پیدا کرده است. شعب مختلف خود را در جای جای کشور عزیزمان افتتاح کرده تا مردمی که از مشهد دور هستند نیز بتوانند از طعم جذاب غذاهای شاندیز در شهر خود لذت ببرند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
سحر میرفخرایی (1 ژوئن 2019)

رستوران پدیده شاندیز بهترین رستورانیه که به عمرم رفتم ولی متاسفانه جدیدا کیفیت افتضاح غذاهاش و قیمت بالاش من و زده کرده از این رستوران به نظرم خیلی رستوران های بهتری الان تو مشهد هستن که میشه برای یک وعده غذایی بهشون سر زد.

    mashad_admin (1 ژوئن 2019)

    با سلام کاربر گرامی ممنون از اینکه نظرات و تجربیات ارزشمند خود را با ما در میان گذاشتید.

محسن آزادی (13 جولای 2019)

سلام ممنون میشم در مورد قیمت غذاهای رستوران پدیده شاندیز هم اطلاعات بدید

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام
    دوست عزیز با توحه به اینکه قیمتها ثابت نیستند ما هم قیمت ها را درمقاله خود درج نمی کنیم. شما می تونید با خود رستوران تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید.

ساناز معینی (13 جولای 2019)

سلام به نظر شما رستوران پدیده شاندیز مشهد بهتره با پسران کریم مشهد؟ قیمت منو رستوران پدیده شاندیز خیلی گرونه واقعا

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام دوست عزیز
    من پاسخ این سوال را به عهده خودتان می گذارم و دوست دارم بعد از خواندن مقاله معرفی رستوران پسران کریم مشهد مجددا نظر شما را از زبان خودتون بشنوم.

مینا منصوری (13 جولای 2019)

سلام قیمت ورودی پدیده شاندیز مشهد چقدره در این مورد صحبت کنیدلطفا من شنیدم ورودی داره

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام دوست عزیز
    برای ورود به رستوران نیاز به پرداخت ورودی ندارید تمام مبلغ بابت مالیات بر ارزش افزوده به حساب شما اضاقه می شود.

پاررررررساااا (13 جولای 2019)

سلام من شنیدم پدیده شاندیز مثل قبل کیفیت نداره درسته؟ ولی همچنان قیمتش بالاس دیگه نمی صرفه این رستوان قدیماشش خوب بود فقط

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام دوست عزیز ممنون از به اشتراک گذاشتن نظراتتون
    در خصوص قیمت منو رستوران پدیده شاندیز بد نبست این نکته را هم مدنظر داشته باشید که خدمات خوب و کیفیت خوب با مبلغ ارزان سنخیت ندارد. امیدوارم رستوران پدیده شاندیز در آینده بتواند مجددا نظر شما را جلب کند.

مهرناز بادکوبه (13 جولای 2019)

رستوران پدیده شاندیز مشهد یکی از بدترین تجربه های من بود به من باشه می گم پسران کریم مشهد خیلی بیشتر می ارزه اینجا هم گرون بود هم دور بود واقعا ارزش نداره بریین این رستوران

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام ممنون از اینکه تجربه خودتون و با ما به اشتراک گذاشتید امیدوارم مقاله معرفی رستوران پسران کریم مشهد و هم مطالعه کرده باشید. منتظر نظرات ارزشمند شما در مورد این مقاله هم هستیم.

فرح (30 ژوئن 2020)

به نام خدا
با سلام و احترام
من هر وقت بیام مشهد حتما یکبار برای صرف غذا میرم رستوران پدیده .
امسال که رفتم اشتباها ساعتم تو سرویس جا موند و لی پرسنل اونجا پیگیر کار من نشدند .
جای تاسفه محل به اون عظمت با برند معروفش تو سالن سرویس و اطراف سرویس اصلا دوربین نداره
الان داخل مساجد زنانه دوربین هست
جای تاسفه واقعا
به هر کی میگم تعجب میکنه از ضعف مدیریتی اونجا
منم خودم دیگه هرگز اونجا نخواهم رفت

    مشهدمگ (21 جولای 2020)

    سلام
    ممنون از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید