بهترین مراکز خرید مشهد کجاست؟ با آدرس دقیق و تصاویر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین مراکز خرید مشهد کجاست؟ + آدرس دقیق و تصاویر

مشهد یکی از محبوب ترین مقاصد سفری کشور است و همیشه فصل های سال پر از مسافران داخلی و خارجی است. فرقی نمی کند در چه ماه و فصلی به مشهد سفر کنید، تابستان، زمستان، بهار یا پاییز، مشهد همیشه شلوغ است. جاذبه های دیدنی مشهد بسیار زیادند و اولین آنها ها همان بارگاه امام رضا (ع) است. اما خیلی ها هم هدفشان از سفر به مشهد خرید از بهترین مراکز خرید مشهد است. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری در اختیار شما بگذاریم.

با ۸ مورد از بهترین مراکز خرید مشهد آشنا شوید!

مشهد در بخش های شرقی کشور یکی از شهر های بزرگ و پر جمعیت ایران است و به لحاظ بسیاری در کشور اثرگذار است. مشهد به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی نقشی تعیین کننده و موثر در کشور دارد. مشهد همچنین پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز هست. اما از تمام اینها که بگذریم، مشهد دارای مرکز خرید های بسیار معروفی است، که گاهی حتی تنها دلیل سفر برخی از مسافران مشهد می شوند. اما بهترین مراکز خرید مشهد کجا هستند؟

بازار رضا مشهد، قدیمی ترین مرکز خرید مشهد

وقتی از درب ورودی باب الرضا حرم مطهر اما رضا (ع) بیرونی می آید، بازار رضا مشهد در ضلع شرقی میدان بیت المقدس، یا همان فلکه آب، در انتظار شماست. بازار رضا یکی از معروفترین بازارهای مشهد است و به دلیل نزدیکی اش به حرم از مهمترین بازار های مشهد هم هست.

بازار رضا مشهد، معروف ترین بازار نردیک به حرم امام رضا (ع)

بازار رضا طولی ۹۶۰ متری دارد و نسبتا بزرگ است، به طوریکه فلکه بیت المقدس را به میدان ۱۷ شهریور متصل می کند. بازار رضا دارای ۱۷۱۱ واحد تجاری است و هرچیزی که نیاز داشته باشید می توانید در آن پیدا کنید. از انواع پوشاک، اسباب بازی، زیورآلات، زعفران، ادویه های مخصوص مشهد و غیره همگی در بازار رضا در اختیار شما قرار دارد و می تواند تجربه جالبی در دیدار از یک بازار مهم در مشهد باشد.

بازار فردوسی مشهد، بهترین مرکز خرید مانتو و پوشاک زنانه

مجتمع فردوسی مشهد، یا همان بازار فردوسی مشهد، در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ کیلومتر و با ۷۲۵ واحد تجاری ساخته شده است. بازار فردوسی مشهد یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید در آن انواع پوشاک زنانه و مانتو ها را خرید کنید. در فروشگاه های بازار فردوسی مشهد تنوع محصولات بسیاری وجود دارد و با هر سلیقه های هم که باشید، حتما می توانید پوشاک مدنظر خود را پیدا کنید.

بازار فردوسی مشهد، بهترین مرکز خرید مانتو و پوشاک زنانه

در طبقه منفی بازار فردوسی می توانید انواع سیسمونی کودک و لوازم بچگانه، طبقه اول انواع لباس های مردانه و زنانه را پیدا کنید. در طبقه مثبت یک بازار فردوسی بورس مانتو های زنانه قرار دارد و طبقه دوم بهترین مکان در مشهد برای خرید انواع زیورآلات تزینی، ساعت، طلا و جواهر و لوازم عروس و داماد را تهیه کنید.

آدرس بازار فردوسی مشهد

اگر برای خرید انواع لباس ها و به خصوص لباس زنانه به مشهد رفته اید و قصد خرید باز بازار فردوسی مشهد را دارید، آدرس دقیق آن بدین شرح است: مشهد انتهای سی متری طلاب ، نبش میدان مفتح.

بازار بین المللی بعثت طرقبه مشهد

بازار بعثت مشهد که در منطقه گردشگری طرقبه قرار دارد، یکی از بهترین مراکز خرید در حومه شهر مشهد است. بازار بعثت علاوه بر اینکه یک مرکز خرید بسیار پیشرفته و مجهز است، دارای امکانات تفریحی بسیار مناسبی نیز هست. از جمله امکانات تفریحی موجود در بازار بین المللی بعثت طرقبه می توانیم به سینما چند بعدی، مونوریل، رستوران و کافی شاپ هایش اشاره کنیم.

بازار بین المللی بعثت طرقبه مشهد

در بازار بعثت همچنین می توانید انواع نقره جات، صنایع دستی، خشکبار، پوشاک مختلف با پوست و چرم، اسباب بازی ها و غیره را پیدا کنید. همچنین در نزدیکی های بازار بعثت مغازه و مراکز فروش بسیاری زیادی نیز وجود دارد که می توانید از آنها انواع سوغاتی ها مشهد را خریداری کنید. برای آشنایی با انواع سوغاتی در این شهر مقاله سوغات مشهد را مطالعه کنید.

آدرس بازار بین المللی بعثت طرقبه مشهد

برای رسیدن به بازار بین المللی بعثت مشهد در ابتدا باید به سمت طرقبه راهی شوید و پس از آن به خیابان صاحب الزمان بروید و در نگاه اول حتما مرکز تجاری بعثت را پیدا می کنید.

بازار گوهرشاد مشهد، بهترین بازار خرید لوازم خانگی در مشهد، آدرس دقیق

مجتمع بازارهای گوهرشاد، با مساحتی ۲۱۰۰ متر مربعی ساخته شده است و یکی دیگر از مراکز خرید معروف مشهد است. بازار گوهرشاد مشهد دارای ۸۴ مغازه و فروشگاه در طبقه های مختلف خود است. بازار گوهرشاد شهد یکی از بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در مشهد است که در آن می توانید انواع لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر، کفش و دیگر سوغاتی های معروف مشهد را خریداری نماید.

بازار گوهرشاد مشهد، بهترین بازار خرید لوازم خانگی در مشهد، آدرس دقیق

بازار گوهرشاد همچنین دارای خدمات و امکانات رفاهی بسیاری نیز هست و نمازخانه، آبخوری و سرویس های بهداشتی نیز برای رفاه حال مراجعان قرار داده شده است.

آدرس دقیق بازار گوهرشاد مشهد

بازار گوهرشاد مشهد در بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه ،حاشیه بلوار شهید صادقی است.

مرکز خرید پروما مشهد، به همراه آدرس دقیق

مرکز خرید پروما مشهد یکی از بهترین مراکز خرید مشهد بوده که در بین شهروندان و مسافران داخلی و خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پروما یک مجموعه فروشگاهی ۴ طبقه است که طبقه همکف آن متعلق به هایپرمارکت پروماست و در آن می توانید انواع خرید های روزانه خود را انجام دهید.

در سایر طبقات پروما مشهد می توانید غرفه هایی از برند های معروف کشور و محصولات مشابه را پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید. راستش را بخواهید پروما به قدری بزرگ است و فروشگاه های متنوع دارد که هرگز دست خالی از ان باز نخواهید گشت.

آدرس دقیق پروما مشهد

حال که قدری با مرکز خرید پروما آشنا شدیم، ادس دقیق آن را هم در اختیارتان می گذاریم. پروما مشهد به صورت دقیق در  مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز قرار دارد.

برج تجاری-اداری آلتون مشهد، یکی از بزرگترین ساختمان های کشور

مجتمع آلتون که یکی از بزرگترین ساختمان های بزرگ کشور هم هست، یک مرکز تجاری-اداری مهم و معروف در مشهد است. این مرکز خرید بزرگ علاوه بر غرفه های فروشگاهی دارای شعبه هایی از رستوران ها معروف پسران کریم، باند هلی کوپتر و فضای قابل توجهی برای پارک کردن خودروهاست.

برج تجاری-اداری آلتون مشهد

به محض نزدیک شدن به خیابان دانشگاه مشهد تنها ساختمانی که به خوبی خودنمایی می کند، همین مرکز خرید آلتون است و  در نمای داخلی و خارجی خود، به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور به حساب می آید.

آدرس مرکز خرید آلتون مشهد

اما برویم به سراغ آدرس دقیق مرکز تجاری پروما! مرکز خرید پروما مشهد در خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون قرار دارد.

مجتمع تجاری- اقامتی آرمان مشهد، یکی از ۱۰ مجتمع لوکس ایران

مرکز خرید آرمان مشهد یکی از ۱۰ مرکز تجاری لوکس کشور اس که به هدف برندسازی و ایجاد محیط زندگی لوکس ساخته شده است. مجتمع تجاری آرمان مشهد دارای بخشهای مختلف اقامتی، تجاری، اداری، تفریحی می باشد و هرچیزی که نیاز داشته باشید را در آن پیدا می کنید، به قول گفتنی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد!

مجتمع تجاری- اقامتی آرمان مشهد، یکی از 10 مجتمع لوکس ایران

یکی از خوبی های مجتمع تجاری آرمان مشهد این است که دسترسی آن از نقاط مختلف شهر با خودروهای شخصی و عمومی بسیار راحت بوده و برای پیدا کردنش خیلی سردرگم نخواهید شد. در بخش تجاری علاوه بر غرفه های فروشگاهی، یک مرکز تفریحی کامل هم وجود دارد که برای پر کردن اوقات فراغت مسافران و خریداران مجموعه بسیار مناسب است.

مجموعه تفریحی مرکز تجاری آرمان مشهد منظره ای از صخره هایی عظیم همراه با آبشارها، باغچه ها و گیاهان طبیعی و مصنوعی است و هچنین در طراحی نیز یکی از الگوهای بسیار زیبای مراکز تجاری در کشور است. یکی دیگر از ویژگی های بارز مرکز آرمان، نمای بسیار خوبی است که به حرم امام رضا (ع) دارد.

آدرس مرکز تجاری اقامتی آرمان مشهد

مجتمع تجاری اقامتی آرمان مشهد در خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش قرار دارد.

مرکز خرید الماس شرق مشهد، تلفیقی از معماری سنتی و مدرن

مجتمع تجاری الماس شرق یکی دیگر از ساختمان های تجاری معروف مشهد است که هم در بین گردشگران و هم شهروندان خود مشهد محبوبیت و معروفیت بسیاری دارد. الماس شرق در بخش گنبدی خود حالتی الماس مانند نیز در طراحی خود دارد که البته علت نامگذاری آن هم شده است.

مرکز تجاری الماس شرق مشهد فقط یک مرزک فروشگاهی ساده نیست و با امکانات رفاهی و خدماتی که در خود دارد می تواند اوقات فراغت شما را هم به خوبی پر کند و تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز از خرید در سفر را بری شما فراهم کند. در مجتمع تجاری الماس شرق می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، لوازم بهداشتی آرایشی، برند های معروف پوشاک و کفش و … را پیدا کنید.

آدرس مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق به صورت دقیق بدین شرح است: مشهد مقدس، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق

معین زمانی

کارشناس ارشد آمار ریاضی دارم و متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. کارم رو با تولید محتوا آغاز کردم و پس از پایان تحصیلات، فعالیت ام رو به صورت جدی در حوزه سئو آغاز کردم. در کنار اساتید بزرگ و سرشناس سئوی کشور تجارب و آموخته های ارزشمندی به دست آوردم. و امروز خوشحالم که به معنای واقعی عاشق کارم هستم!

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.