بهترین صبحانه در مشهد؛ رستوران‌هایی با بهترین وعده روزانه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین صبحانه در مشهد

در دنیای پرسرعت و شلوغ زندگی شهری، جمع شدن کنار دوستان و اعضای خانواده و صرف یک وعده غذای دسته‌جمعی نیز به یکی از دشوارترین برنامه‌ها تبدیل شده است. هماهنگ کردن افراد برای وعده ناهار و شام با وجود گرفتاری‌های روزمره ممکن است کمی زمان‌بر باشد. اما وعده صبحانه یک زمان بی نظیر و خاطره‌انگیز است که می‌توانید آن را جایگزین وعده‌های دیگر کنید. اگر ساکن مشهد هستید، با وجود رستوران‌هایی که وعده صبحانه را در یک منو شگفت‌انگیز ارائه می‌کنند، این پیشنهاد را از دست ندهید. در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین صبحانه در مشهد را در کدام رستوران این شهر محبوب می‌توانید پیدا کنید.

کافه سدروس؛ صرف بهترین صبحانه در شاندیز مشهد

مجموعه رستوران‌های سدروس را می‌توان آشناترین و محبوب‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در مشهد دانست. این رستوران ۴ شعبه دارد که شعبه شاندیز آن را در شما پر رفت و آمدترین رستوران‌های مشهد نیز به حساب می‌آورند. کیفیت غذاهای رستوران سدروس مشهد باعث شده تا به پاتوق بسیاری از محلی‌ها تبدیل شود و یک پیشنهاد همیشگی به گردشگران شهر مشهد باشد. اما در میان وعده‌های غذایی، وعده صبحانه را می‌توان هیجان‌انگیزترین سرویس این رستوران سدروس دانست.

صبحانه سدروس مشهد می‌تواند خاطره‌ای متفاوت و به یادماندنی از صرف غذا برای شما به یادگار بگذارد. سینی هفت فصل مخصوص صبحانه یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین آیتم‌های منو است. این سینی را می‌توانید برای ۴ الی ۵ نفر سفارش دهید. خوراک لوبیا، سوسیس، فلافل، املت، نان و پنیر، شیره انگور، حلواشکری، مربا و انواع آبمیوه و نوشیدنی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در رستوران سدروس به عنوان وعده صبحانه داشته باشید.

کافه سدروس مشهد

رستوران تراس؛ تازه‌ترین رستوران با فضای باز در مشهد

رستوران تراس حدود ۴ سال است که افتتاح شده و از همان ابتدا با ویژگی‌هایی مانند کیفیت غذاها، فضای زیبا و برخورد مناسب پرسنل توانست نه تنها به عنوان یک رستوران با کیفیت بلکه در لیست بهترین کافی شاپ های مشهد نیز شناخته شود.

اگر به دنبال صرف بهترین صبحانه در مشهد به صورت دسته‌جمعی و به ویژه در فضای باز هستید، رستوران تراس بهترین گزینه برای صرف وقت است. مهم‌ترین ویژگی که تراس را به انتخاب خوب برای صرف غذا با دوستان تبدیل کرده، بوفه صبحانه آن است که می‌توان گفت یکی از یهترین بوفه های صبحانه در مشهد نیز به شمار می‌آید. انواع نان، انواع دوچین‌های صبحانه مانند کمپوت‌های مختلف و انواع صبحانه گرم و سرد را می‌توانید در بوفه صبحانه تراس امتحان کنید.

ساعت کاری کافه رستوران تراس مشهد از صبح الی ۲۴ است. اما اگر انتخاب شما بوفه صبحانه است تنها تا ساعت ۱۲ برای سفارش فرصت دارید.

رستوران تراس مشهد

رستوران نارمک؛ محبوب‌ترین بوفه صبحانه در مشهد

رستوران نارمک مشهد یک رستوران تخصصی برای علاقه‌مندان به وعده صبحانه است. این رستوران فقط وعده صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد. در حقیقت بهترین رستوران برای صرف صبحانه با تنوع بسیار بالا و کیفیت فوق‌العاده است. روی میز بوفه صبحانه نارمک می‌توانید انواع صبحانه سرد شامل انواع مربا، نان و پنیر و فراورده‌هایی مانند عسل، شیره و ارده را ببینید.

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های رستوران نارمک مشهد، صبحانه گرم آن است. املت، نیمرو، سیب زمینی تنوری، سوسیس و انواع کوکو می‌تواند یک وعده صبحانه رنگارنگ و کامل برای شما بسازد. آبمیوه‌های طبیعی . چای نیز به صورت سلف سرویس روی میز قرار داده شده‌اند تا با یک نوشیدنی گوارا و دلنشین وعده صبحانه را تمام و روز خود را آغاز کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران نارمک این است که وعده صبحانه را به صورت بیرون‌بر نیز به مشتریان ارسال می‌کند. رستوران نارمک مشهد در محله احمد آباد و روبروی هتل هما ۱ میزبان شما است.

بوفه صبحانه نارمک مشهد

رستوران دامون؛ اولین انتخاب کافی شاپ صبحانه مشهد

محال است از طرفداران رستوران‌های جاده طرقبه باشید و سری به رستوران دامون مشهد نزده باشید. رستوران دامون با انواع منو و چیدمان جذاب و مدرن توانسته یک مکان محبوب برای مشهدی‌ها و البته گردشگران شهر مشهد باشد. تا جایی که آن را به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد نیز می‌شناسند. فضای رستوران دامون اولین ویژگی است که شما را به وقت‌گذراندن با دوستان در آن مشتاق می‌کند. فضای سالن و تراس توانسته با چیدمان مناسب خود برای مشتریان به یک پاتوق همیشگی تبدیل شود.

بوفه صبحانه دامون آنقدر متنوع و رنگارنگ است که بهترین وعده صبحانه را برای شما خواهد شاخت. صبحانه در بوفه دامون از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح سرو می‌شود و قیمت آن باتوجه به کیفیت کاملا به صرفه خواهد بود.

رستوران دامون مشهد

باغ گیلاس طرقبه؛ یک صبحانه خوب در طرقبه مشهد

اگر معنای صبحانه برای شما در املت داغ و ظرف روحی خلاصه می‌شود و به یک صبحانه با سبک سنتی و باصفا علاقه دارید، بهترین صبحانه در مشهد را در رستوران باغ گیلاس طرقبه صرف کنید. رستوران باغ گیلاس با فضای باغ زیبا و خوشمزه‌ترین املت، نیمرو و سوسیس تخم مرغ یک وعده بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی صبحانه رستوران باغ گیلاس، سرو نان محلی داغ و با کیفیت و پخت صبحانه گرم با کره محلی است که لذت این وعده را برای شما چند برابر خواهد کرد. باغ گیلاس در جاغرق واقع شده و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های طرقبه نیز به حساب می‌آید.

باغ گیلاس طرقبه

خاطره به یادماندنی صرف بهترین صبحانه در مشهد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر که کیفیت آن ز اهمیت بالایی برخوردار است، صرف غذا است. بنابراین با شناخت بهترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مشهد می‌توانید خاطره سفر خود را شیرین‌تر کنید. اگر صبحانه مهمانسرا و هتلی که در آن اقامت دارید را نمی‌پسندید، می‌توانید در رستوران اغلب هتل‌ها بهترین صبحانه در مشهد را میل کنید. همچنین اگر به دنبال یک غذای سنتی و دسته‌جمعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به بهترین کله پزی مشهد نیز سر بزنید.

شما کدام نوع صبحانه را می‌پسندید؟ به نظر شما کدام رستوران و بوفه مشهد بهترین سرویس صبحانه را ارائه می‌کند؟ ما مشتاق تبادل نظرات شما در مشهدمگ هستیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.