بازار فردوسی طلاب مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بازار فردوسی مشهد

وجود مراکز خرید بزرگ، از جمله جاذبه های تفریحی هر شهر به حساب می آیند. شهر مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر حرم امام رضا (ع)، مراکز تفریحی و بازار های بزرگ این شهر سالانه هزاران نفر را روانه مشهد مقدس می کند که یکی از مهم ترین نکات، موقعیت مکانی آن ها و دسترسی به حرم مطهر رضوی است. بازار فردوسی طلاب مشهد، با توجه به فاصله ۱۵ دقیقه ای با حرم،  یکی از مراکز تجاری مشهد است که گزینه مناسبی برای خرید زائران و مسافران به شمار می آید. در این مقاله به معرفی این بازار بزرگ، امکانات، ساعت کاری و محصولات آن می پردازیم. با ما در مشهد مگ همراه باشید.

معرفی بازار فردوسی (طلاب) مشهد

مجتمع فردوسی طلاب مشهد، در انتهای خیابان سی متری طلاب، نبش میدان مفتح واقع شده و با زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و ۳۰۰۰۰ متر مربع زیر بنا یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد محسوب می شود که از ۷۲۵ واحد تجاری در ۴ طبقه تشکیل شده و در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسیده است. بازار فردوسی طلاب مشهد، مجموعه ای مدرن و کامل تلقی می شود و تمرکز اصلی آن پوشاک مردانه و زنانه است. کیفیت قابل قبول و قیمت معقول محصولات سبب می شود دست خالی بازار را ترک نکنید.

فاز 2 بازار فردوسی

به دلیل استقبال فراوانی که از جانب مسافران و خریداران از مجتمع فردوسی مشهد صورت گرفت، ساخت فاز ۲ این مجموعه پشت فاز ۱ و در سال ۱۳۹۱ آغاز و در سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت. بازار فردوسی ۲، با زیربنای تجاری ۳۰۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه مجزا، آماده خدمت رسانی به خریداران است.

فاصله کم بازار فردوسی تا حرم امام رضا (ع)، باعث شده این مجتمع یکی از محبوب ترین مراکز رفاهی و تفریحی برای انجام خرید توسط مسافران و زائران حرم مطهر باشد. برخورداری از ۳ ورودی تجاری با دسترسی مناسب به شریان های اصلی اطراف شهر، مجموعه فردوسی مشهد را به یکی از پر طرفدار ترین مراکز خرید مشهد تبدیل کرده است.

آدرس بازار فردوسی طلاب مشهد (۱): مشهد، انتهای سی متری طلاب، نبش میدان مفتح

آدرس بازار فردوسی مشهد (۲): مشهد، انتهای سی متری طلاب، نبش مفتح ۴۰

شماره تلفن بازار فردوسی مشهد (۱): ۳۲۲۵۳۰۰۱-۰۵۱

شماره تلفن بازار فردوسی مشهد (۲): ۶-۳۲۵۰۴۰۰۱-۰۵۱

بازار فردوسی طلاب مشهد چند طبقه است؟

یکی از ویژگی های مثبت بازار فردوسی علاوه بر تنوع زیاد محصولات و قیمت نسبتا مناسب، تفکیک اجناس در طبقات مختلف است؛ در طبقه منفی یک می توانید سیسمونی نوزاد، لباس کودک، کفش، کالسکه، اسباب بازی و انواع مایحتاج فرزندان خود را تهیه کنید. اگر به دنبال مانتو های بازار فردوسی مشهد هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به طبقه همکف بزنید. علاوه بر مانتو، برای خرید انواع لباس های زنانه و مردانه می توانید به طبقه همکف، که برای فروش پوشاک خانم ها و آقایان تعبیه شده، مراجعه کنید. طبقه مثبت یک، بورس مانتو و روسری، کیف و کفش و طبقه دوم، لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر و لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می رسد.

امکانات رفاهی متنوعی درون مجتمع برای داشتن خریدی هر چه آسوده تر در اختیار خریداران قرار گرفته است. برای مثال ماشین ویژه حمل کودک برای زمانی که فرزندان شما حین خرید خسته شده اند و یا ۱۱ واحد فست فود و کافی شاپ در کل مجموعه برای رفع خستگی، در نظر گفته شده که از طریق پله برقی و سه آسانسور در سه بخش مختلف مجتمع، قابل دسترسی است.

بازار فردوسی مشهد چه امکانات رفاهی و تفریحی دارد؟

علاوه بر موارد ذکر شده، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری در داخل مجتمع تدارک دیده شده که شرایط هر چه آسوده تری را برای خریداران و مراجعه کنندگان فراهم آورده است. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می شود:

  • دستگاه خود پرداز
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • فضای بازی کودکان
  • آب آشامیدنی
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • سیستم اعلام و اطفای حریق هوشمند

همچنین محیط اطراف مجتمع، فضای کافی برای پارک خودرو را دارد به همین دلیل گردشگران نگرانی بابت پارک وسیله نقلیه خود نخواهند داشت. البته دسترسی مناسب بازار، بسیاری از مراجعه کنندگان را از استفاده از خودروی شخصی بی نیاز می کند.

چگونه به بازار فردوسی طلاب مشهد برویم؟

برای دسترسی به مجتمع لازم است سوار قطار های خط ۲ مترو شده و در ایستگاه شهید مفتح پیاده شوید. پس از خروج از مترو، بوسیله اتوبوس های شهری خود را به مجتمع برسانید.

اگر هم به خط ۱ مترو دسترسی دارید، با پیاده شدن در ایستگاه شریعتی، وارد خط ۲ شده و در ایستگاه شهید مفتح پیاده شوید. ادامه مسیر را با اتوبوس طی کنید تا به بازار برسید.

موقعیت مکانی بازار فردوسی در نقشه

بازار فردوسی مشهد جمعه ها باز است؟

استقبال مسافران و بازدیدکنندگان، سبب شده ساعت کاری مجتمع طوری تنظیم شود که تمام افراد بتوانند در تمام طول روز حتی در روز جمعه از مجموعه دیدن کرده و به خرید بپردازند. ساعات کاری در روز های هفته بازار فردوسی شنـــــبه تا جمعه، ۸ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر و از ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۲ شب است.

امید است این مقاله اطلاعات کافی در خصوص مجتمع تجاری فردوسی مشهد در اختیار شما قرار داده باشد. در انتها پیشنهاد می کنم پس از مراجعه به این مجموعه تجاری حتما نظرات و تجربه های خود را با ما در میان بگذارید.

فاصله بازار فردوسی مشهد تا حرم چقدر است؟

یکی از نکات مثبت مجتمع فردوسی مشهد، موقعیت مکانی و فاصله اندک آن با مراکز سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس است. تنها با ۱۵ دقیقه رانندگی می توان از حرم مطهر به بازار فردوسی رسید.

بازار فردوسی مشهد جمعه ها باز است؟

استقبال زیاد از مجتمع فردوسی سبب شده این بازار جمعه ها نیز پذیرای مسافران و مراجعه کنندگان باشد.

آدرس بازار فردوسی مشهد؟

بازار فردوسی مشهد فاز ۱، در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح و فاز ۲، نبش مفتح ۴۰ واقع شده است.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.