ویلاژ توریست مشهد کجاست؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ویلاژ توریست مشهد کجاست

این روزها سفر به شهر زیارتی مشهد حال‌وهوای متفاوتی نسبت به گذشته دارد. با راه‌اندازی مراکز تفریحی و فرهنگی متعدد یک سفر زیارتی سیاحتی پر از لحظه‌های خاص در انتظار گردشگرانی است که به شهر مشهد سفر می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی فرهنگی که به شدت مورد استقبال ساکنین و گردشگران مشهد قرار گرفته مجتمع ویلاژ توریست است. این مجموعه امکانات تفریحی متعددی مانند شهربازی، رستوران و پردیس سینمایی دارد که می‌توانید اوقات خوشی را در آن‌ها سپری کنید. در ادامه این مطلب به معرفی کامل مجتمع تفریحی فرهنگی ویلاژ توریست در مشهد مگ می‌پردازیم.

معرفی مجتمع تفریحی فرهنگی ویلاژ توریست

ویلاژ توریست یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی و تجاری در شهر مشهد است که به تازگی افتتاح شده است. این مجموعه به دلیل وجود برند‌های معتبر و معروف،‌ قیمت‌های مناسب و امکانات رفاهی متعدد به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید و تفریحی شهر مشهد تبدیل شده است. در این مجتمع ۲۶۰ فروشگاه تجاری وجود دارد که عرضه کننده انواع پوشاک، کیف و کفش،‌ روسری، لوازم صوتی و تصویری و غیره هستند.

در این مجتمع یک هایپر مارکت بزرگ نیز وجود دارد که برای خرید مایحتاج روزانه مناسب است. شما می‌توانید ساعت‌ها در این مجتمع به خرید و تفریح بپردازید بدون آنکه متوجه گذشت زمان شوید. در سفر به مشهد یکی دیگر از جاهایی که می‌توان برای تفریحات خارج از شهر انتخاب کرد سد چالیدره مشهد است. مجموعه تفریحی چالیدره یک دریاچه مصنوعی است که در آن امکاناتی مانند رستوران‌های سنتی و  قایق‌سواری وجود دارد. در زمان مراجعه به چالیدره حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید چون منظره‌های اطراف برای عکس‌های یادگاری بی‌نظیرند.

سد چالیدره، از جاهای دیدنی مشهد

معماری و نمای ظاهری مجتمع ویلاژ توریست مشهد، نمایی به شکل حلزون

ویلاژ توریست یک مجموعه بزرگ تفریحی و تجاری است که در ۴ طبقه بنا شده است. این ۴ طبقه با یک معماری خاص و زیبا طراحی و ساخته شده است. در طبقات این مجموعه دویست و شصت واحد تجاری، شهربازی، پردیس سینمایی، هایپر مارکت، پارکینگ، کافی شاپ و فودکورت واقع شده است. نمای داخلی این مجتمع به شکل حلزون است و در آن آبنمایی بزرگ طراحی شده. نورپردازی خاص و رقص قطره‌های آب در زیبایی این آبنما تاثیر بسیاری داشته‌اند و به یکی از چشم‌نواز‌ترین قسمت‌های این مجتمع تبدیل شده‌اند.

با اجاره اتاق در ارزان‌ ترین هتل‌ های مشهد می‌توانید به راحتی به جاهای دیدنی و توریستی این شهر مذهبی بروید و سفر خاطره‌انگیزی در ذهن خود ثبت کنید. یکی از پرطرفدارترین بخش‌های مجتمع ویلاژ توریست شهربازی است که امکانات بازی بی‌شماری دارد. در بخش بعدی اطلاعات کامل‌تری را درباره این شهربازی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شهر بازی جزیره جادویی، شهربازی ویلاژ توریست

اگر به بازی‌های پرهیجان و مسابقه‌های سرگرم کننده علاقه دارید حتما به شهر بازی جزیره جادویی در ویلاژ توریست سر بزنید. شهربازی ویلاژ توریست در زمینی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع و به‌صورت سرپوشیده احداث شده است. در این شهربازی امکانات متعددی مانند سالن بیلیارد، قطار، بازی‌های کامپیوتری،‌ بولینگ، ماشین برقی و وسایل مختلف تفریحی وجود دارد.

اگر در سفر به مشهد کودکان نیز همراه شما هستند حتما بازی در این شهر بازی برای آن‌ها جالب خواهد بود و به یکی از زیباترین لحظه‌های کودکی‌شان تبدیل خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم شما هم همراه کودکان شوید و مانند روزهای خوش کودکی به بازی و تفریح بپردازید. برای کودکان هیچ اتفاقی خوشحال کننده‌تر از این نیست که والدینشان همراه آن‌ها به بازی و سرگرمی مشغول شوند.

پردیس سینمایی ویلاژ توریست، تجربه ناب تماشای فیلم در بهترین پاساژ مشهد

طبقه سوم ویلاژ توریست متعلق به پردیس سینمایی است. شاید بتوان گفت این پردیس سینمایی یکی از مجهزترین پردیس‌های سینمایی مشهد و ایران است. در پردیس سینمایی ویلاژ توریست ۱۲ سالن سینمایی مجهز ۱۰۷۵ صندلی است. سالن‌های هفت و هشت به‌عنوان VIP شناخته می‌شوند. سالن یازده نیز متعلق به کودکان بوده، سالن نه CIP و سالن دوازه متعلق به سالن واقعیت مجازی است.

این پردیس سینمایی در سال ۱۳۹۷ به‌صورت رسمی آغاز به کار کرده است. اگر به تماشای فیلم یا تجربه واقعیت مجازی علاقه دارید حضور در پردیس سینمایی ویلاژ توریست را از دست ندهید.

پردیس سینمایی ویلاژ توریست،‌ مجهزترین سینمای مشهد

فودکورت ویلاژ توریست، محلی برای استراحت در بام ویلاژ توریست

در مجتمع تجاری و تفریحی ویلاژ توریست می‌توانید لذت خوردن غذا در بهترین فست فودهای مشهد را نیز تجربه کنید. بام ویلاژ توریست فضایی ۲۰۰۰ متر مربعی است که در آن رستوران‌ها، فست فودها و کافی شاپ‌های متعددی وجود دارد. در این رستوران‌ها و کافی شاپ‌های می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید و نوش جان کنید. همچنین اگر از گردش و خرید خسته شده‌اید و قصد ادامه بازدید از بخش‌های تفریحی ویلاژ توریست را دارید با سفارش نوشیدنی‌ها و دم‌ نوش‌های گوارا یا میان‌ وعده‌های لذیذ تجدید قوا کنید و به تفریح و خوش‌گذرانی در مشهد ادامه دهید.

اطلاعات ویلاژ توریست مشهد، آدرس و ساعت کار مرکز خرید ویلاژ توریست

مجتمع تفریحی ویلاژ توریست در ابتدای جاده طرقبه – ویلاشهر قرار دارد. این مجموعه ۲ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ ماشین دارد. بنابراین اگر با خودروی شخصی به آنجا می‌روید نگرانی جای پارک نخواهید داشت. نمازخانه، کفشوی اتوماتیک،‌ سرویس‌های بهداشتی و کیوسک تلفن عمومی از امکانات رفاهی دیگر این مجتمع به شمار می‌روند.

مجموعه ویلاژ توریست در روزهای عادی از ساعت ۹ الی ۲۳ و روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۲۴ دایر است. اگر شما هم تجربه‌ بازدید از این مجتمع عظیم تفریحی و تجاری را دارید در انتهای همین صفحه با ما و خوانندگان مشهد مگ به اشتراک بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.