هتل یاس مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل یاس مشهد

در مشهد مقدس هتل ها و هتل آپارتمان های زیادی ساخته شده اند که احتمالا کم کم تعداد آن ها از تعداد خانه های مسکونی بیشتر می شود. تا کنون هتل های چند ستاره مختلفی را در مشهدمگ به شما معرفی کرده ایم و حالا می خواهیم برویم سراغ یک اقامت مقرون به صرفه. امروز قصد داریم در میان هتل آپارتمان های مختلف مشهد، هتل یاس مشهد را بررسی کنیم پس اگر به دنبال یک سفر با قیمت مناسب هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

درباره هتل یاس مشهد بیشتر بدانیم

خیلی از افرادی که به قصد زیارت به مشهد مقدس سفر می کنند خیلی هدفشان روی لوکس بودن و انتخاب هتل های گران قیمت نیست. این افراد ترجیح می دهند که با مبلغ کمتر یک محل اقامت تمیز، ارزان قیمت و نزدیک به حرم را انتخاب کنند تا بتوانند فقط برای زمان استراحت به آنجا بروند. خب طبیعی است که هتل آپارتمان ها یا هتل های ۳ ستاره مشهد گزینه های خوبی برای آن ها است. هتل آپارتمان یاس مشهد هم جزو آن دسته از هتل آپارتمان های مشهد به حساب می آید که فاصله کمی تا حرم مطهر دارد. این هتل دارای اتاق های دو تخته و آپارتمان های یک خوابه است.

هتل آپارتمان یاس مشهد یکی از هتل آپارتمان ها با کیفیت خوب و با صرفه در مشهد است. این هتل آپارتمان با محیط تمیز و آرامی که دارد جزو هتل آپارتمان های ایده آل نزدیک به حرم به شمار می رود.

هتل یاس مشهد کجاست؟

دسترسی هتل ها و هتل آپارتمان ها به حرم مطهر امام رضا (ع) جزو مهم ترین موارد برای انتخاب هتل به شمار می آید. شاید هتل آپارتمان یاس مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) نباشد اما در میان هتل های اطراف حرم جزو مناسب ترین قیمت ها به حساب می آید. هتل یاس در خیابان امام خمینی، حد فاصل میدان ده دی و چهارراه لشگر واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

هتل یاس مشهد با قیمت مناسب

هتل آپارتمان یاس در مقایسه با هتل های آپارتمان های نزدیک حرم

هتل های زیادی در خیابان امام رضا و حوالی هتل آپارتمان یاس قرار دارند. اگر بخواهیم فاصله هتل یاس تا حرم رضوی را نسبت به هتل آپارتمان های هم رده خودش بررسی کنیم می توانیم هتل آپارتمان ستارگان مشهد را نام ببریم. این هتل آپارتمان نسبت به یاس فاصله کمتری تا حرم دارد و به صورت پیاده تنها ۵ دقیقه زمان تا بارگاه امام رضا لازم است.

اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال هتلی ایده آل و نزدیک به آستان قدس رضوی هستید، فقط با پرداخت کمی هزینه بیشتر می توانید از امکانات هتل درویشی مشهد بهره ببرید. این هتل جزو هتل های لوکس و ۵ ستاره به حساب می آید و در فاصله چند دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است.

دسترسی هتل آپارتمان یاس به ایستگاه های حمل و نقل چطور است؟

هتل یاس علاوه بر فاصله مطلوبی که تا حرم رضوی دارد، در موقعیت مکانی مناسبی نسبت به ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار گرفته است. به عنوان مثال فاصله فرودگاه تا این هتل ارزان قیمت با ماشین تنها ۱۵ دقیقه است. این هتل نسبت به راه آهن نیز تقریبا در همین فاصله ۱۵ دقیقه ای قرار دارد. پس می تواند برای کسانی که با اتومبیل شخصی خود به شهر مشهد سفر نمی کنند انتخاب خوبی باشد.

ارزان ترین هتل مشهد چه امکاناتی دارد؟

از ارزان ترین هتل های مشهد هتل آپارتمان یاس است که با امکاناتی نظیر موارد زیر از زائرین امام رضا (ع) به خوبی پذیرایی می کند.

  • اینترنت در لابی
  • چایخانه سنتی
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • تلویزیون
  • صندوق امانات
  • صبحانه سلف سرویس
  • آب و چایی رایگان

هتل یاس مشهد با امکاناتی که در موارد بالا ذکر کردیم در زمره هتل های مشهد با قیمت مناسب قرار می گیرد.

شرایط اقامت در  هتل یاس خیابان امام رضا

شرایط و قوانین اقامت در هر هتلی متفاوت است. برای رفتن به هتل آپارتمان یاس مشهد هم بهتر است یکسری نکات را بدانیم تا بهترین اقامت را در طول سفر خود تجربه کنیم. برخی از نکات لازم در مورد هتل یاس مشهد را در ادامه می بینیم.

  • حداقل سن جهت اخذ اتاق شخصی ۱۸ سال الزامی است. در صورتی که فرد رزرو کننده دارای سن کمتری باشد رزرو ابطال می گردد.
  • زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ است که در صورت هر گونه تاخیر و یا مشکل باید اطلاع داده شود.
  • ساعت ورود به هتل ملاک محاسبه نبوده و تخلیه اتاق ساعت ۱۳ صورت می گیرد. ماندن بیشتر از موعد مستلزم هزینه خواهد بود.
  • چنانچه مهمان خسارتی به اموال هتل وارد نماید، فرد رزرو کننده ملزم به پرداخت هزینه کارشناسی شده است.
  • اگر تعداد نفرات بیشتر از ظرفیت مشخص شده در هر اتاق باشد، شامل پرداخت هزینه نفر اضافه می شود.

در مجموع همه ما می دانیم که مشهد پر شده از هتل های مختلف که خیلی از این هتل ها مانند هتل هما مشهد جزو قدیمی ترین ها، معروف ترین ها و به قول معروف جزو هتل های ۵ ستاره خوب مشهد به شمار می رود. اما فارق از مساله اقتصادی، باید این نکته را در نظر بگیریم که در سفر های امروزی کمترین زمان ما داخل هتل سپری می شود. به همین دلیل هم سعی داریم تا با معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های مقرون به صرفه بتوانیم برای داشتن یک سفر ایده آل در کنار شما باشیم.

هتل آپارتمان یاس در مشهد سال هاست که میزبان مسافران زیادی بوده و توانسته است رضایتمندی آن ها را کسب کند. این هتل آپارتمان دارای امکاناتی مطلوب و پاسخ گوی نیاز مسافران است که اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان یاس را در گزینه های خود قرار بدهید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.