هتل قصر طلائی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین و لوکس ترین هتل مشهد

انتخاب یک هتل مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت سفر داشته باشد. شهر مشهد به عنوان یکی از بزرگترین و معروف ترین شهرهای توریستی و زیارتی کشور این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا با توجه به بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اند بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با معرفی هتل قصر طلائی مشهد یکی از لوکس ترین و بهترین هتل هایی که سفر خاطر انگیز شما را به مشهد رویایی می کند همراه شما باشیم.

معرفی هتل قصر طلائی مشهد

هتل قصر طلائی مشهد به عنوان لوکس ترین و بهترین هتلی که در مشهد وجود دارد معروف است. بیشتر افرادی که برای یک سفر دلپذیر و ایده ال به دنبال یک هتل جذاب می گردند بدون شک این هتل را انتخاب می کنند.

این هتل مجلل در سال ۱۳۸۶ و توسط حاج محمود سزاوار بندی به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. این هتل از زمان تاسیس به عنوان تنها هتل مجلل در شهر با سایر هتل های لوکس و پنج ستاره مشهد رقابت خود را به انتها رساند.

هتل قصر طلایی در ۲۰ طبقه و حدود ۳۶۰ واحد اتاق به عنوان یکی از بزرگ ترین هتل های مشهد هم شناخته شده است. یکی از بزرگ ترین ویژگی های هتل قصر معماری منحصر به فرد و طراحی بنای آن است که موجب شده از نظر ظاهری با سایر هتل های مشهد متفاوت باشد.

هتل قصر طلایی مشهد کجاست

هتل قصر طلایی دقیقا در میدان بسیج مشهد و در نزدیکی بلوار امام رضا قرار گرفته است. فاصله این هتل مجلل تا حرم مطهر امام رضا تنها ۱۰ دقیقه است و مسافران به راحتی می توانند این مسیر کوتاه را با پای پیاده و یا توسط تاکسی هایی که ویژه مسافران هتل در نظر گرفته شده این مسیر را طی کنند.

سرویس هتل و اتاق ها

هتل قصر طلایی برای اقامت مسافران مختلف اتاق های مختلفی را با شرایط و خدمات مختلف آماده کرده است. شما می توانید برای اقامت در این هتل مجلل می توانید قبل از رزرو اتاق مورد نظر نیازهای خود را بررسی کنید و یکی از پکیج های زیر را برای مدت اقامت خود در مشهد انتخاب کنید.

  • اتاق یک تخته
  • اتاق یک تخته همراه با صبحانه
  • اتاق دو تخته دابل آتریوم
  • دو تخته لاکچری
  • دو تخته تراس دار
  • دو تخته دابل پاناروما
  • دو تخته دابل همراه با یک منو انتخابی
  • اتاق سوئیت جونیور
  • سوئیت دو تخته پرنسس
  • دو تخته دابل لندسکیب

برای هر کدام از سرویس های نامبرده می توانید وعده های غذایی شام و یا نهار را هم به سرویس خود اضافه کنید و مبلغ آن را پرداخت کنید.

خدمات هتل قصر طلایی مشهد به مسافران چیست؟

هتل مجلل قصر طلایی به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد همیشه در حال ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. با توجه به این خدمات و امکانات باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این هتل به نسبت سایر هتل های مشهد هزینه اقامت بیشتری از مسافران دریافت می کند پس اگر هزینه اقامت برای شما اهیمت بالایی دارد باید این نکته را مدنظر خود داشته باشید که برای اقامت در این هتل باید مبلغ بیشتری هزینه کنید اما به ازای این هزینه می توانید بهترین سفر عمر خود را در یکی از بهترین هتل های کشور تجربه کنید.

امکانات تفریحی هتل مجلل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد امکانات تفریحی جذاب و هیجان انگیزی دارد که موجب می شود مسافران در طول سفر و اقامت خود در این مجموعه بتوانند لحظات مفرح و هیجان انگیزی را تجربه کنند. در ادامه به بررسی امکانات رفاهی این مجموعه مجلل می پردازیم.

  • استخر
  • خدمات ماساژ
  • اتاق نمک
  • حمام ترکی
  • اتاق بازی های رایانه ای
  • سالن ورزشی با خدمات بدنسازی
  • اتاق بازی کودک

هتل قصر طلایی مشهد با وجود تمام خدمات و امکانات قابل توجهی که برای مسافران خود در نظر گرفته سعی بر این داشته تا لذت زندگی در سفر را برای مسافران به ارمغان بیاورد تا مسافران بدون هیچ دغدغه ای بهترین لحظات سفر خود را در این مجموعه رفاهی بگذارنند.

خدمات فوق برنامه و امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلائی مشهد به عنوان یکی از هتل های ۵ ستاره مشهد، علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی خدمات اختصاصی برای مسافران فراهم کرده تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

  • آتلیه عکاسی هتل با بهره مندی از بهترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه عکاسی و تصویر برداری این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا لحظات خوش سفر خود را در آلبوم خاطرات خود ثبت کنند و به یادگار بگذارند.
  • سالن آرایشی و زیبای هتل نیز یکی دیگر از خدمات قابل توجهی که برای مسافران در نظر گرفته شده تا مسافران در طول سفر خود تمامی نیازهای خود را از طریق محل اقامت خود رفع کنند.

بهترین سالن آرایشی و زیبایی در هتل قصرطلایی مشهد

سالن مجالس و همایش هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد بیش از ۵ سالن آمفی تئانر و اجرای مراسم دارد. هر کدام از تالارها و سالن های این مجموعه برای برگزاری مراسم های عروسی، عقد و یا سمینارهای تخصصی و جلسات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سالن کنفرانس الیزه
  • سالن آنفی تئاتر آذین
  • سالن مجلل پرستیژ
  • سالن میتینگ روم
  • سالن اشراف
  • سالن هیوا

بهترین و کامل ترین سالن های همایش در مشهد

کیفیت رستوران هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد برای در نظر گرفتن سلیقه همه مسافران و مهم تر از همه ذائقه ایرانی ها چندین رستوران متفاوت را در فضای هتل خود قرار داده تا مسافران بتوانند دایره انتخاب بالایی داشته باشند و در تمام روزهای اقامت خود در هتل انواع غذاهای مختلف را امتحان کنند. در ادامه با نام رستوران های این هتل مجلل و لوکس بیشتر آشنا می شویم.

  • رستوران ترنم
  • رستوران سنتی ترمه
  • رستوران تابستانی بارگاه
  • رستوران ضیافت
  • رستوران پرستیژ
  • رستوران پنج قاره زوشا

با کیفیت ترین رستوران در هتل قصر طلایی مشهد

قیمت غذا در رستوران هتل قصر طلایی

قیمت غذاهای رستوران قصر طلایی مشهد به نسبت سایر رستوران های شهر کمی بالا تر است. این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت بسیار بالای غذاهای است که در این رستوران سرو می شود. البته رستوران سنتی ترمه که انواع  اقسام غذاهای ایرانی را سرو می کند به نسبت سایر رستوران های این هتل قیمت منوی ارزان تری دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنم مسافرانی که به دنبال رستوران های قیمت مناسب می گردند می توانند به این رستوران سنتی و ارزان قیمت مراجعه کنند که به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد نیز از آن نام برده می شود.

کافی شاپ اختصاصی هتل قصر طلایی

یکی دیگر از امکانات هیجان انگیز این هتل وجود کافی شاپ اختصاصی است که درفضای لابی هتل قرار دارد. این کافی شاپ برای ساعات انتهایی شب و یا صرف عصرانه با یک نوشیدنی لذت بخش بسیار کاربرد دارد.

لوکس ترین کافی شاپ در مشهد

ساعت تحویل و تخلیه اتاق در هتل لوکس مشهد

یکی از مهم ترین دغدغه مسافران در هنگام برنامه ریزی برای سفر اطلاع داشتن از این مسئله است که ساعت تحویل و یا تخلیه اتاق های هتل مورد نظرشان چه زمانی است. اطلاع داشتن از این موضوع موجب می شود تا در هنگام خرید بلیط رفت و برگشت خود این زمان را در نظر داشته باشند و بتوانند بدون فوت وقت اتاق خود را در زمان مقرر تحویل دهند.

ساعت تحویل اتاق در هتل مجلل قصر طلایی ساعت ۱۵ عصر و ساعت تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. شما می توانید اطلاع پیدا کردن از این موضوع حین رزرو اتاق مورد نظر در هنگام تهیه بلیط هواپیما مشهد این ساعت را در نظر بگیرید که درست مناسب با زمان تحویل اتاق، خود را به هتل برسانید.

نطرات در مورد هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از نظر مسافران مشهد به عنوان یک هتل لوکس و مجلل معروف است. بیشتر مسافران این هتل را به دلیل طراحی و معماری ساختمان و همچنین اتاق های لوکس و همچنین خدمات رفاهی متنوعی که دارد می پسندند. از نظر بیشتر مسافران هزینه رستوران های این هتل به نسبت بالاست و به همین دلیل عمده مسافران هتل از رستوران های خارج از هتل برای وعده های غذایی خود استفاده می کنند. همچنین این هتل برای زوج های جوانی که دوست دارند برای اقامت ماه عسل خود به مشهد سفر کنند بسیار پیشنهاد می شود چرا که هتل قصر طلایی مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل شناخته شده است.

اگر شما تجربه اقامت در این هتل جذاب را دارید، حتما تجربه خود را با ما در میان بگذارید تا سایر مخاطبان مشهد مگ بتوانند از نظرات شما برای انتخاب یک هتل لوکس استفاده کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مرتضی مومن (15 نوامبر 2019)

سلام متاسفانه برخلاف درخواست ما در رزرو یک اطاق در طبقه چهارم با سرو صدای بنایی و بوی فاضلاب و دید بد به ما دادند و پس از اعتراض ما حاضر به تعویض اطاق نشدند
در صورتی که انتظار بیشتری از این هتل داشتیم

    مشهدمگ (25 نوامبر 2019)

    سلام
    ممنون از اینکه نظرتون و با ما در میون گذاشتید. لطفا اگر در مورد سایر هتل های ۵ ستاره مشهد هم تجربه اقامت دارید، با ما در میون بگذارید.

sara sardar (4 دسامبر 2019)

هتل قصر طلایی مشهد یه هتل ۵ ستاره خوبه تو مشهد که به نسبت بقیه هتل هایی که درجه یک هستن یه سرو گردن بالاتره اما خب ضعف های زیادی داره که باعث میشه من برای سفر بعدیم انتخابش نکنم. اما از حق نگذریم دکور اتاقاش واقعا جذابه

    مشهدمگ (4 دسامبر 2019)

    سلام
    ممنون از اینکه تجربه خودتون و با ما به اشتراک گذاشتید ممنون میشم اگه در مورد بقیه هتل های مشهد هم تجربه اقامت دارید با ما در میون بگذارید.

رضا (17 دسامبر 2019)

میشه چند تا هتل دیگه که رستوران های خوبی دارند رو هم معرفی کنید ترجیحا هتل های نزدیک حرم باشه.

    بهارک آل مومن (17 دسامبر 2019)

    اتفاقا در مقاله مربوط به هتل سی نور مشهد مفصل راجع به رستوران های مختلف این هتل توضیح داده شده.