اطلاعات و امکانات هتل بین المللی قصر مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل بین المللی قصر مشهد

بدون شک هتل بین المللی قصر مشهد را می توان به عنوان یکی از زیباترین و بهترین هتل های مشهد مقدس معرفی کرد که در فاصله ۸۰۰ متری حرم امام رضا قرار دارد. هتل بین المللی قصر مشهد انتخاب کسانی است که می خواهند همه امکانات هتل به بهترین شکل ممکن فراهم باشد و هیچ کم و کاستی در هیچ قسمتی حس نشود. هتل بین المللی قصر مشهد مانند دیگر هتل های پنج ستاره مشهد امکانات بی نظیری برای مسافرین در نظر گرفته است اما گاهی اوقات نبود زمین ورزشی، فضای سبز، زمین تنیس و موارد دیگر مانند سرویس حرم و گشت نیم روزی باعث شود که برخی از افراد این هتل را در لیست هتل های مد نظر قرار ندهند. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر این موارد برایتان خیلی اهمیت زیادی دارد، هتل های دیگر مشهد را بررسی کنید. به طور مثال هتل قصر طلایی مشهد می تواند یک گزینه خوب باشد که امکانات تفریحی خوبی را ارائه می کند. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها و خدمات هتل بین المللی قصر مشهد خواهیم پرداخت.

هتل بین المللی قصر مشهد

معرفی انواع اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد دارای ۲۰۱۹ اتاق است که می توانید از میان آن ها سوئیت، آپارتمان و کانکت های زیبا را انتخاب کنید. تمامی اتاق های این هتل در ۱۲ طبقه قرار گرفته اند. هر یک از اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد طبق استاندارد های بین المللی آماده شده اند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. اتاق های این هتل به ۱۴ دسته اصلی تقسیم میشود. تمامی اتاق های هتل قصر مشهد به پیشرفته ترین امکانات مجز هستند اما با توجه به امکاناتی که در هر کدام از این اتاق ها در اختیار مسافرین قرار داده می شود، هزینه متفاوتی دارند.

اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد

۱- اتاق های یک تخته

۲- اتاق های دو تحته

۳- اتاق های دو تخته دبل کلاسیک

۴- سویئت دونفره

۵- اتاق دو تخته دبل لاکچری

۶- پرنسس روم

۷- سوئیت پرزیدنت دونفره

۸- اتاق دوتخته خخامنش

۹- اتاق دوتخته قاجار

۱۰- سوئیت پرزیدنت دونفره ویژهقداب

۱۱- اتاق دوتخته رویال لاکچری

۱۲- سوئیت پرزیدنت رویال دونفره

۱۳- اتاث کانکت چهار نفره (ظرفیت دو نفر اضافه دارد)

۱۴- آپارتمان دو خوابه چهار نفره (ظرفیت دو نفر اضافه دارد)

از امکانات موجود در اتاق ها می توان به یخچال، آباژور، تلفن، حمام، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم اطفا حریق، کمد لباس، دراور، میز تحریر، آب رایگان، مبلمان، شبکه پخش فیلم، رختاویز و حمام اشاره کرد. همچنین در هیچ یک از اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد مشکل اینترنت نخواهید داشت. تنها امکاناتی که در اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد وجود ندارد، سرویس بهداشتی ایرانی و بالکن است.

امکانات ویژه هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد، با فراهم کردن امکانات ویژه سعی در جلب رضایت مسافران دارد که تا حد بسیار زیادی در این فرآیند موفق بوده است. این هتل دارای رستوران با ظرفیت ۴۵۰ نفر است که در وعده های روزانه میزبان مسافرین است. همچنین این هتل دارای یک پارکینگ است که ظرفیت ۱۰۰ خودرو را دارد. استفاده از پارکینگ هتل بین المللی قصر مشهد برای مسافرین رایگان است و شما هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

موضوع بعدی که به کسب رضایت بیشتر مسافرین کمک بسیار زیادی کرده است، اینترنت پر سرعت در لابی هتل می باشد. یکی از مشکلاتی که معملا همه مسافرین با هتل ها دارند، ضعف سرعت اینترنت یا حتی عدم وجود آن در اتاق هاست. اما در هتل بین المللی قصر مشهد شما هیچگاه مشکل اینترنت نخواهید داشت، البته در لابی هتل، تلفن هم وجود دارد. یکی دیگر از امکانات ویژه ای که در هتل بین المللی قصر مشهد برای مسافران در نظر گرفته شده است، استخر هتل می باشد. مسافران می توانند از امکاناتی که در استخر فراهم شده، استفاده کنند و لذت ببرند.

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد

خدمات تفریحی رفاهی هتل قصر مشهد چیست؟

معمولا به جز موقعیت قرار گیری هتل، کیفیت ارائه امکانات رفاهی به عنوان یک فاکتور مهم در انتخاب هتل، تاثیر گذار است. هتل قصر مشهد با ارائه بهترین خدمات و کیفیت در خدمت مسافرین است. مهم ترین ویژگی مثبت هتل قصر مشهد، نزدیک بودن آن به فروشگاه ها، دارا بودن کافی شاپ و رستوران های متفاوت، صرافی، دستگاه خود پرداز، پارکینگ و کارواش شبانه روزی، تاکسی سرویس ویژه گردشگری است.

استخر و سالن ماساژ هتل مشهد فضای مناسبی برای استراحت است که خستگی را از تن مسافران خارج می کند. سونا، وسایل بدنسازی و همچنین آتلیه هتل قضر مشهد، فرصت هایی را برای تفریح فراهم می کند. در نهایت نوبت به بررسی موقعیت مکانی هتل قصر مشهد می رسد.

امکانات تفریحی هتل بین المللی قصر مشهد

فاصله هتل قصر مشهد تا مکان های مهم شهر مشهد چقدر است؟

اولین و مهم ترین مکانی که زمان رزو اتاق در هتل های مشهد به آن توجه می شود، حرم امام رضا است. با توجه به اینکه مسافران در طول سفر خود بارها به بازار، فروشگاه، حرم و مکان های دیگر میروند، باید یک هتل مناسب رزرو کنند. البته مهم ترین مورد حرم امام رضا است. به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا هستند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های مثبت هتل بین المللی قصر مشهد نزدیک بودن آن به حرم امام رضا می باشد. فاصله هتل تا حرم امام رضا تنها ۸۰۰ متر است که با سرویس تاکسی تنها ۲ دقیقه طول میکشد.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.