هتل بزرگ پارک حیات مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رزرو هتل بزرگ پارک حیات مشهد

در میان تمام افرادی که در سفر به مشهد مقدس به دنبال نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا (ع) هستند، کسانی هم وجود دارند که ترجیحشان اقامت در یک هتل لوکس و دور از شلوغی شهر است. این افراد گاهی مسافرین خارج از شهر مشهد هستند که می خواهند سفری مملو از آرامش را تجربه کنند، گاهی هم عروس و داماد های جوانی هستند که برای ماه عسل خود به دنبال یک هتل ایده آل و زیبا در جایی آرام می گردند. هتل بزرگ حیات مشهد بهترین گزینه برای این افراد و کسانی است که می خواهند یک سفر زیارتی راحت و رویایی را تجربه کنند.

معرفی هتل ۵ ستاره پارک حیات مشهد

این هتل لوکس یکی از باکیفیت ترین هتل های ۵ ستاره در شهر زیارتی مشهد است که برخلاف دیگر هتل های پرطرفدار، نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) محسوب نمی شود؛ اما از ویژگی های مثبت و چشم گیر دیگری برخوردار است که نمی توان به راحتی از آن ها گذشت. چشم انداز بسیار زیبای این هتل که دور از هیاهوی مرکز شهر است، می تواند هر مسافری را محو خود کند. این هتل مجلل جهت پذیرایی از زائرین حرم رضوی و همچنین گردشگران داخلی و خارجی در سال ۱۳۷۵ احداث شده است. در گذشته نام آن، هتل بزرگ طرقبه بوده و بعد از بازسازی که در سال ۱۳۹۶ روی هتل انجام شد، نامش به هتل بزرگ پارک حیات تغییر یافت.

هتل لوکس پارک حیات مشهد در مساحتی چند هکتاری واقع شده و انواع اتاق و سوییت ها را به مهمانان خود ارائه می دهد که در ادامه بیشتر با ویژگی های آن آشنا می شویم.

آدرس هتل بزرگ پارک حیات مشهد

یکی از معروف ترین مکان های تفریحی مشهد طرقبه و شاندیز است. هر مسافری که به این شهر زیارتی سفر می کند حداقل یک وعده غذای خود را در رستوران های معروف شاندیز نوش جان می کند. هتل لوکس پارک حیات طرقبه هم در منطقه ای ییلاقی با آرامشی وصف نشدنی احداث شده است. این هتل که در دامنه رشته کوه بینالود قرار گرفته، فاصله ۶ کیلومتری از شهر مشهد دارد و تجربه یک سفر بی دغدغه را برایتان رقم می زند. یکی از بهترین مزایای هتل پارک حیات دسترسی آسان به بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه است. برای رزرو این هتل بزرگ می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس هتل بزرگ پارک حیات مشهد: +۹۸ ۵۱ ۳۲۵۶ ۱۲۱۱

هتل پارک حیات طرقبه چه امکاناتی دارد؟

این هتل ۳۱ هزار متر مربع مساحت و ۲۵ هزار متر زیر بنا دارد. هتل بزرگ پارک حیات در نزدیکی حرم نیست اما سرویس رایگان رفت به حرم در اختیار مهمانانش قرار می‌ دهد. این هتل ۵ ستاره ۳ رستوران بزرگ دارد که از کیفیت و تنوع غذایی خوبی برخوردارند. مجموعه آبی هتل پارک حیات شامل حمام ترکی، اسپا، جکوزی، سونا بخار، استخر و باشگاه ورزشی است که برای پر کردن اوقات فراغت انتخاب خیلی خوبی است. این هتل بزرگ ۵ ستاره امکانات دیگری هم دارد که در ادامه به مهم ترین هایشان اشاره می کنیم.

  • سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خودپرداز
  • خدمات برای معلولین
  • سالن پذیرایی مجلل
  • رستوران VIP و کافی شاپ
  • فضای بازی کودکان
  • فروشگاه

دسترسی آسان پارک حیات مشهد به مراکز تفریحی طرقبه

اگر اقامت در هتل بزرگ حیات را انتخاب کنید بی شک از دسترسی خوب این هتل به مراکز تفریحی راضی خواهید بود. هتل ۵ ستاره پارک حیات تا مجتمع تفریحی چالیدره با ماشین حدودا ۵ دقیقه‌ راه دارد. بند گلستان نیز در فاصله ۵ دقیقه ای از هتل بزرگ پارک حیات است. ضمن آنکه اگر شما اهل خرید باشید با چند دقیقه رانندگی می توانید از هتل بزرگ پارک حیات به مرکز خرید بعثت طرقبه و مرکز خرید ویلاژ توریست دسترسی پیدا کنید.

اتاق های جادویی هتل بزرگ حیات، بهترین گزینه برای ماه عسل

اگر شما به تازگی ازدواج کرده اید و به دنبال بهترین هتل مشهد برای ماه عسل هستید، هتل بزرگ پارک حیات می تواند یک گزینه مطمئن باشد. این هتل ۴ طبقه و ۳۲۰ واحد اقامتی مختلف دارد که شامل موارد زیر است.

  • اتاق ۱ تخته دبل: ۳۵ متر مربع
  • اتاق ۲ تخته توئین: ۳۵ متر
  • سوییت ۲ نفره: ۶۰ متر مربع
  • آپارتمان ۱ خوابه ۲ نفره: بزرگ تر از ۶۰ متر مربع
  • اتاق ۳ تخته: ۳۵ مترمربع
  • اتاق عروس: ۶۰ متر مربع با دیزاین تخت دبل
  • اتاق مخصوص معلولین و نابینایان: ۳۰ متر مربع با تجهیزات مناسب و هند ریل های مخصوص
  • اتاق ۱ خوابه ۴ تخته: ۷۵ متر مربع مناسب خانواده ۴ نفره

سوییت های هتل دارای فضای نشیمن و آشپزخانه هستند و همه اتاق ها از امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، سیو باکس، وسایل بهداشتی و حوله حمام، دمپای، سشوار، یخچال و چیلر برخوردارند.

کاربران به هتل بزرگ ۵ ستاره پارک حیات چه امتیازی می دهند؟

معمولا نظر مسافرینی که خودشان اقامت در هتل را امتحان کرده اند یکی از قابل اعتماد ترین نظر هاست. به همین دلیل ما در مشهدمگ می خواهیم کیفیت هتل پارک حیات را از نگاه کاربران بررسی کنیم.

این هتل از نظر نظافت، ارزش هتل نسبت به قیمت، برخورد کارکنان و سرویس دهی بیش از ۴ امتیاز را به خود اختصاص داده است. میهمانان هتل بزرگ حیات از ۵ امتیاز بیشترین نمره را به پاکیزگی هتل و کم ترین نمره را به موقعیت مکانی نسبت به حرم مطهر دادده اند. در مجموع بیشترین موردی که در میان نظر کاربران به چشم می خورد رضایت همه جانبه آن ها از هتل بزرگ پارک حیات طرقبه است.

به طور کلی این هتل در مقایسه با هتل های ۵ ستاره همرده خودش از امکانات بسیار ایده آل و مطلوبی برخوردار بوده و تنها مساله آن دور بودن از حرم است. اما اگر شما به دنبال هتل ارزان در مشهد هستید پیشنهاد می کنیم از هتل های اطراف حرم مانند هتل تهران مشهد یا هتل پارس مشهد هم بازدید کنید. این هتل ها هم امکانات نسبتا مطلوبی ارائه می دهند و هم فاصله کمی تا حرم مطهر دارند. اگر شما تجربه اقامت در یک هتل فوق العاده در شهر مشهد را داشته اید، نظرتان را برای ما هم بنویسید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.