معرفی مجموعه حرفه ای پینت بال ملت مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پینت بال ملت مشهد

امروزه جوانان گزینه های تفریحی متنوع تری نسبت به گذشته، پیش روی خود دارند. یکی از جدید ترین و مفرح ترین تفریح هایی که جوانان زیادی را جذب می کند، ورزش پینت بال است. این ورزش جذاب سال ها است که با ورود امکانات لازم به کشور و ساخت زمین های استاندارد، شرایط و فرصت تجربه کردن آن مهیا شده است. شهر مشهد یکی از شهر هایی است که استقبال خیلی خوبی از جانب مردم نسبت به ورزش پینت بال در آن صورت گرفته است. برای همین باشگاه های پینت بال متعددی در این شهر به بهره برداری رسیده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد یعنی باشگاه پینت بال ملت بپردازیم. همراه ما باشید.

معرفی پینت بال ملت مشهد

اگر دنبال هیجان انگیز تفریحات مشهد هستید، در کنار بانجی جامپینگ چالیدره، ما به شما پینت بال ملت مشهد را معرفی می کنیم. این مجموعه که در یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط شهر یعنی پارک ملت واقع شده است. فرصت تجربه ورزش جذاب پینت بال برای همه و در قالب ارائه سانس های خانوادگی و سازمانی برای افراد ۱۲ سال به بالا در مجموعه حرفه ای پینت بال ملت مهیا است.

معرفی مجموعه پینت بال ملت

در این باشگاه، می توانید در قالب دو تیم ۴ تا ۸ نفره و در مدت زمان ۹۰ دقیقه با یکدیگر به رقابت بپردازید. پیش از آغاز رقابت، به صورت رایگان نحوه صحیح انجام بازی به شما آموزش داده می شود و با پرداخت هزینه ای جداگانه، مسابقه توسط داور مورد قضاوت قرار خواهد گرفت تا قوانین به درستی اجرا شوند.

پینت بال ملت مشهد کجاست؟

اولین باشگاه حرفه ای پینت بال مشهد در نقطه ای از شهر قرار گرفته که چه از طریق وسایل نقلیه عمومی و چه با وسیله شخصی، دسترسی مناسبی دارد. خیابان و میدان استقلال در شمال، بزرگراه وکیل آباد در جنوب و بزرگراه آزادی در شرق، شرایطی را مهیا کرده تا بتوانید با اتومبیل شخصی و همراه با خانواده، خود را به پارک ملت مشهد برسانید.

موقعیت مکانی مجموعه ورزشی پینت بال مشهد

اگر هم قصد دارید از مترو شهری استفاده کنید، ایستگاه مترو پارک ملت در ضلع جنوبی پارک و تنها در فاصله ۲۰ دقیقه ای با باشگاه قرار دارد. همچنین ایستگاه اتوبوس دانشگاه فردوسی، سجاد و ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان استقلال، شما را با کم تر از ۳۰ دقیقه پیاده روی به مجموعه پینت بال ملت می رسانند.

آدرس پینت بال ملت مشهد: مشهد، بلوار امامت، روبروی امامت ۶ (زمین تنیس سابق)، جنب استخر پارک ملت

شماره تماس: ۰۹۱۵۲۰۹۹۹۶۹، ۰۹۱۵۶۴۲۰۰۷۵

ساعت سرویس دهی: شنبه تا پنج شنبه ۷ صبح تا ۱۱:۳۰ شب، روز های جمعه ۷ صبح تا ۱۱ شب

امکانات پینت بال ملت مشهد

باشگاه پینت بال ملت به عنوان یکی از معروف ترین و معتبر ترین باشگاه های پینت بال در شهر مشهد مقدس و با ارائه امکانات متنوعی که در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد، در کنار بهترین تفریحات طرقبه مشهد که شرایط لذت بردن از آن برای تمام مخاطبان آقا و خانم آماده است، قرار می گیرد.

تجهیزات ورزش پینت بال

در این مجموعه فرصت تجربه هیجان انگیز ترین تفریح شهر مشهد برای تمام اعضای خانواده فراهم است و آقایان و بانوان می توانند از ورزش پینت بال در باشگاه ملت در کنار هم و به صورت خانوادگی لذت ببرند. برای همین باشگاه پینت بال ملت علاوه بر ارائه تجهیزات و البسه لازم برای انجام بازی مانند لباس مخصوص دو تیکه، دستکش، ماسک، جلیقه بالستیک سبک و ضد ضربه، اسکارف های مخصوصی برای بانوان در نظر گرفته است که هر چه بیشتر بتوانند از این ورزش مهیج به وجد بیایند.

باشگاه پینت بال ملت، از امکانات استانداردی استفاده می کند که برای کاربران هیچ خطری نداشته باشد. در کنار لباس مناسب، مارکر های نظامی و حرفه ای و موانع بادی بی خطر، بر روی چمن مصنوعی ایتالیایی شرایط مطلوبی برای ورزشکاران فراهم می کند.

گلوله های پینت بال

دو نوع گلوله در پینت بال ملت به فروش می رسد. گلوله های فیلد یا تمرینی، ارزان قیمت و درجه ۳ محسوب می شوند. رنگ تیره و بی کیفیت و پوسته ضخیمی دارند که بیشتر برای تمرین و هدف زنی (سیبل) مورد استفاده قرار می گیرند. گلوله های رده حرفه ای (تورنومنتی) که رنگ های بسیار با کیفیت، روشن، جذاب و غلیظ دارند،  در دسته دوستدار طبیعت (Eco) قرار گرفته که از قیمت بالاتر و شکنندگی بیشتری برخوردار هستند.

نظر کاربران در مورد پینت بال ملت مشهد

نظرات کاربران درباره مجموعه پینت بال ملت چیست؟

نکته ای که کاربران به آن اشاره کرده اند علاوه بر هزینه های پایین مجموعه، گلوله های با کیفیتی است که برخورد آن ها با بدن حتی در فصول سرد سال، درد و یا کبودی در پی نداشته است. مشکلی که معمولا طرفداران ورزش پینت بال با آن روبرو هستند، زمین تکه تکه اکثر مجموعه های است. موردی که در پینت بال ملت مشهد دیده نمی شود. موارد دیگری که رضایت مراجعه کنندگان را در مورد باشگاه پینت بال ملت جلب کرده، ارائه ۶ نوع اسلحه مختلف، البسه تمیز، سیستم گرمایشی و تهویه مناسب و عوض شدن نقشه زمین در طول زمان بوده است.

اگر شما هم قصد دارید تیراندازی خود را محک بزنید و چه بسا با نشان دادن مهارت خود، از جانب مجموعه پینت بال مشهد به تیم های باشگاهی معرفی شوید، حتما سری به پارک ملت و زمین پینت بال مشهد بزنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
محمد علی مدیریان (6 جولای 2020)

با سلام و درود
ضمن عرض تشکر برای معرفی مجموعه ما و تشکر بابت توضیحات صادقانه و کامل .

باید اعلام کنم متاسفانه شماره تماس و ارتباطی مذکور فقط
۰۹۱۵۲۰۹۹۹۶۹ و شماره تماس اینترنتی و و فضای مجازی ۰۹۰۲۲۰۹۹۹۵۹ می باشد .

محمد علی مدیریان
مدیر مسئول و صاحب امتیاز آکادمی پینت بال ملت مشهد .

    مشهدمگ (21 جولای 2020)

    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی شما