معرفی رستوران امیر شاهان مشهد، یکی از لوکس ترین رستوران های شهر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران امیر شاهان مشهد

به هنگام سفر به مشهد نباید از لذت میل کردن غذا در رستوران های معروف این شهر غافل شد. رستوران امیر شاهان، یکی ار رستوران های لوکس مشهد است که در کنار فضای فوق العاده، از کیفیت بالای طبخ غذاهای مختلف برخوردار است. در ادامه با معرفی رستوران امیر شاهان مشهد با مشهد مگ همراه باشید.

معرفی رستوران امیر شاهان مشهد

رستوران امیر شاهان، رستوران چندان قدیمی به حساب نمی آید اما در همین مدت کوتاه توانسته با ارائه غذاهای لذیذ در محیطی منحصر به فرد، در بین بهترین رستوران های مشهد قرار گرفته و مسافران و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. پس اگر قصد صرف یکی از وعده های غذایی را همراه با خانواده دارید و یا اهل کافه گردی هستید، حتما سری به رستوران امیر شاهان بزنید.

رستوران امیر شاهان کجاست؟

رستوران امیر شاهان به اندازه رستوران معین درباری مشهد به حرم امام رضا نزدیک نیست اما تنها با  ۳۰ دقیقه رانندگی از حرم مطهر رضوی می توانید به آن برسید. همچنین اگر قصد دارید پیاده و با وسایل نقلیه عمومی رستوران را پیدا کنید، ایستگاه مترو هفت تیر و ایستگاه اتوبوس گلشن کمتر از ۲۰ دقیقه با رستوران امیر شاهان فاصله دارند.

آدرس رستوران امیر شاهان مشهد: مشهد، وکیل آباد، بین هفت تیر ۳ و ۵

شماره تلفن رستوران امیر شاهان مشهد: ۰۵۱۳۸۶۵۶۷۶۷، ۰۹۱۵۸۰۷۶۷۶۷

ساعات دسترسی: همه روزه از ۶ صبح تا ۱۲ شب

امکانات رستوران امیر شاهان

رستوران امیر شاهان از ۴ سالن مجزا برخوردار است و با دارا بودن تالاری برای برگزاری مراسم های مختلفی چون جشن تولد و عروسی، فرصت بی نظیری را برای زوج های جوان مهیا کرده است. سالن های غذاخوری رستوران از ۲ بخش معمولی و VIP تشکیل شده و علاوه بر محیط سرپوشیده می توانید در فضایی باز و  دل انگیز در زیر آلاچیق از میل کردن غذای خود لذت ببرید.

امکانات رستوران امیر شاهان

اگر با وسیله شخصی قصد رفتن به رستوران را دارید، نگران نباشید چرا که می توانید از پارکینگ اختصاصی رستوران استفاده کنید و بدون هیچ دل مشغولی از لحظات هم نشینی در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

منوی رستوران امیر شاهان

با توجه به امکانات متنوعی که رستوران امیر شاهان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، تفاوت قیمت غذاهای آن با رستوران هایی چون رستوران بابا قدرت مشهد کاملا قابل توجیه است.

رستوران امیر شاهان به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های مشهد از نرم افزار یکپارچه هتل داری استفاده می کند و تمام فرایند خدمت رسانی به مشتریان شامل پذیرش، رزرواسیون، ثبت و پرداخت هزینه کاملا به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

منوی رستوران امیر شاهان مشهد

در رستوران امیر شاهان انواع غذاهای ایرانی در ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام طبخ می شود. از چلو شیشلیک و چلو برگ مخصوص گرفته تا باقلا پلو. غذاهایی که در منوی رستوران امیر شاهان وجود دارند به شرح زیر هستند.

انواع چلو کباب

  • چلو کباب شیشلیک
  • چلو کباب برگ مخصوص
  • چلو کباب بختیاری و لقمه
  • چلو جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان

انواع خوراک

  • خوراک کباب شیشلیک
  • خوراک کباب برگ مخصوص
  • خوراک کباب بختیاری و لقمه
  • خوراک جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان
  • خوراک ماهیچه، گردن و فیله گوسفندی
  • خوراک ماهی قزل آلا سرخ شده
  • خوراک ماهی شیر

انواع غذای ایرانی

  • چلو ماهیچه، گردن و فیله گوسفندی
  • چلو ماهی شیر
  • چلو ماهی قزل آلا سرخ شده
  • باقالی پلو

در کنار غذا و یا پیش از آن می توانید از سوپ شیر و قارچ، سوپ جو، سالاد فصل و سالاد شیرازی، انواع ماست و زیتون پرورده های مخصوص رستوران به همراه خیار شور و سیر ترشی لذت ببرید.

نوشیدنی رستوران امیر شاهان

نظرات مردم در مورد رستوران امیر شاهان مشهد

بیشتر مراجعه کنندگان به رستوران، از رفتار حرفه ای و مناسب پرسنل رضایت داشته اند. فضای لوکس و شیک رستوران نکته ای است که برای کاربران مورد توجه بوده است. آلاچیق های موجود در محیط باز رستوران، همیشه در تابستان ها مملو از مسافران و بازدید کنندگان است که خود را برای یک غذای لذیذ آماده می کنند.

غذاهای رستوران امیر شاهان از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و اکثر مشتریان با رضایت کامل از رستوران خارج شده اند و در قبال هزینه پرداختی و دریافت خدمات، ابراز رضایت کرده اند.

اگر از ساکنین مشهد مقدس هستید و یا قصد سفر به این شهر را دارید، نام رستوران امیر شاهان را به عنوان رستورانی لاکچری و مجلل در گوشه ذهن خود به خاطر بسپارید تا حتما سری به آن بزنید و از خوردن غذاهای سنتی رستوران لذت ببرید.

رستوران امیر شاهان کجاست؟

رستوران امیر شاهان در بلوار وکیل آباد مشهد ، بین هفت تیر ۳ و ۵ واقع شده است.

قیمت غذاهای رستوران معلق مشهد؟

با توجه به این که رستوران امیر شاهان مشهد، رستورانی مجلل و لوکس به حساب می آید و از ۴ سالن مجزا در دو بخش معمولی و VIP تشکیل شده، غذاهای رستوران قیمت های نسبتا بالایی دارند.

منوی رستوران امیر شاهان؟

در رستوران امیر شاهان انواع غذاهای ایرانی، خوراک و چلوکباب با بالاترین کیفیت ممکن طبخ می شود.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.