مرکز خرید فیروزه در مشهد، بهترین محل برای خرید سوغاتی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
آشنایی با مرکز خرید فیروزه مشهد

سفر مشهد هم فال است و هم تماشاست. در این سفر هم حس خوش زیارت و گشت‌وگذار در اماکن مذهبی را تجربه می‌کنیم و هم با وجود مکان‌های گردشگری یک سفر سیاحتی خاطره‌انگیز خواهیم داشت. یکی از بخش‌های جذاب سفر به مشهد خرید سوغات و یادگار است. در شهر مشهد سوغاتی‌های بسیاری مانند مهر و تسبیح، سجاده، زعفران، نبات و زرشک وجود دارد. اما یکی از خاص‌ترین سوغات این شهر خرید انگشترهای فیروزه و سنگ‌های قیمتی دیگر است.

یکی از مراکزی که به بهترین مرکز فروش سنگ‌های قیمتی در مشهد معروف شده مرکز خرید فیروزه است. این مرکز خرید از بازارهای معروف و پرطرفدار شهر مشهد است که برای خرید سوغات پیشنهاد می‌شود. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی را درباره مرکزی خرید فیروزه در مشهد بیان خواهیم کرد.

در مرکز خرید فیروزه چه بخریم؟ بهترین مرکز فروش سنگ‌های قیمتی در مشهد

مرکز خرید فیروزه یکی از ارزان ترین مراکز خرید مشهد است که بین ساکنین مشهد و گردشگران محبوبیت بسیاری دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش و منسوجات دیگری را نیز خریداری کنید. یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید فیروزه قیمت‌های مناسب و ارزان این مرکز خرید است. به همین دلیل مردم مشهد و گردشگران بخش بزرگی از مایحتاج و سوغات خود را از واحدهای تجاری این مرکز خریداری می‌کنند.

یکی دیگر از سوغاتی‌های معروف مشهد که می‌توان در این مجتمع تجاری خریداری کرد سنگ‌های فیروزه است. انواع انگشتر، گوشواره، تسبیح و زیورآلات مختلف که با استفاده از سنگ‌های فیروزه ساخته شده‌اند با قیمت مناسب در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. فیروزه یک سنگ قیمتی است که معادن استخراج آن در شهر نیشابور و نزدیک به مشهد قرار دارد. در حقیقت فیروزه سوغاتی نیشابور است اما سال‌های طولانی در بازارهای مشهد هم به فروش می‌رسد و مورد استقبال عده بسیاری قرار گرفته است.

زعفران، مهم‌ترین سوغات مشهد

خواص سنگ فیروزه بر بدن چیست؟

فیروزه یکی از سنگ‌های قدیمی است از گذشته‌های دور تا به حال در ایران شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ مانند برخی از سنگ‌های خاص و گران قیمت خواص متعددی بر سلامت بدن دارد. گوهرشناسان عقیده دارند که سنگ فیروزه برای تقویت چشم، درمان بیماری‌های ریوی، درمان درد شکم، تسکین بیماری‌های روحی، تسهیل گردش خون، تقویت روحیه و ایجاد نشاط، تقویت اعتماد به نفس، تقویت کبد و ایجاد آرامش تاثیر دارد.

با خرید زیورآلات فیروزه در مرکز خرید فیروزه مشهد می‌توانید یک سنگ قیمتی با خواص باورنکردنی به همراه داشته باشید. بعد از خرید سوغات و بازارگردی پیشنهاد می‌کنیم از فضای شهری برای چند ساعتی خارج شوید و به گشت‌گذار در سرسبزترین روستاهای مشهد بپردازید. در اطراف مشهد روستاهای بسیاری قرار دارد که تماشای منظره‌های آن‌ها لذت سفر را چند برابر می‌کند. هم‌نشینی با روستاییان مهمان‌نواز و خرید محصولات محلی هم از دلچسب‌ترین قسمت‌های روستاگردی در اطراف مشهد است. روستای زشک، روستای عنبران، روستای بند گلستان، روستای آب گرم، روستای دهسرخ و روستای طرقبه از معروف‌ترین و زیباترین روستاهای اطراف مشهد هستند که سالانه گردشگران بسیاری از آن‌ها دیدن می‌کنند.

فیروزه، گران قیمت ترین سنگ سوغاتی مشهد

آشنایی با جاهای تفریحی نزدیک مرکز خرید فیروزه

تجربه‌ها و خاطرات به‌یادماندنی سفر تا سال‌ها می‌تواند باعث مرور خاطرات شیرین و فراموش‌نشدنی شوند. برای اینکه سفر خاطره انگیزی به مشهد داشته باشید بهتر است با جاهای دیدنی این شهر آشنایی داشته باشید. مرکز خرید فیروزه در یکی از مناطق دیدنی و پرجاذبه مشهد به نام وکیل آباد قرار دارد. در این منطقه و اطراف مرکز خرید فیروزه جاهای دیدنی بسیاری برای گشت‌وگذار، خرید و استراحت وجود دارد. فقط کافی است نام این مراکز را بشناسید تا برای استراحت، خرید و نوش جان کردن یک میان وعده یا غذا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بعد از خرید سوغاتی و فیروزه در این مرکز خرید می‌توانید از مکان‌هایی مانند کلوپ پاندا، ستا سنتر، قهوه جهان، شیرینی بارن، مجتمع تجاری زمرد، طلائیه شرق و بازار ارزاق عمومی مشهد دیدن کنید. مرکز خرید الماس شرق مشهد یکی دیگر از مجتمع‌های تفریحی و گردشگری است که مورد توجه توریست‌ها و گردشگران این شهر قرار گرفته‌ است. بهترین زعفران مشهد را می‌توانید در مرکز خرید الماس شرق تهیه کنید و با گردش در این مجتمع زیبا ساعت‌های خوشی را برای خود و همراهانتان بسازید.

مرکز خرید الماس شرق مشهد، مرکز فروش سنگ‌های قیمتی در مشهد

مرکز خرید فیروزه در مشهد کجاست؟ معرفی راه‌های دسترسی و ساعت کار

مرکز خرید فیروزه در وکیل آباد مشهد قرار دارد. برای رفتن به این مجتمع باید به وکیل آباد، بلوار پیروزی، بلوار صیاد شیرازی بروید. خوشبختانه ایستگاه مترو صیاد شیرازی به این مجتمع نزدیک است و از طریق وسایل نقلیه عمومی به خوبی به آن دسترسی خواهید داشت. البته با استفاده از تاکسی یا خودروی شخصی هم می‌توانید به راحتی به این مرکز خرید مراجعه کنید. مرکز خرید فیروزه در حدود ۵۰ دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. ساعت کار این مجتمع از ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات کاملی درباره مرکز خرید فیروزه در اختیار شما قرار دهیم. آیا به خرید سنگ‌های قیمتی مانند فیروزه علاقه دارید؟ اگر تجربه‌ای در زمینه خرید فیروزه یا سوغاتی خاص دیگری از شهر مشهد دارید در انتهای همین صفحه با خوانندگان مشهد مگ به اشتراک بگذارید. فکر می‌کنید کدامیک از مراکز خرید مشهد برای خرید سوغاتی بهتر و ارزان‌تر هستند؟

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.