در شهر مشاغل کارالند، از سه سالگی کار پیدا کنید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
شهر مشاغل کارالند مشهد

تربیت فرزندان همیشه به عنوان یکی از اساسی ترین و مهم ترین دغدغه والدین به حساب می آید. والدین دوست دارند فرزندان خود را از زمان کودکی به گونه ای تربیت کنند که برای آینده شغلی و حرفه ای آن ها خیالی راحت داشته باشند. اما تمام این اهداف بلند مدت نیازمند اطلاع رسانی و آموزش به کودکان است. امروزه و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فضاهای مختلف آموزشی والدین می توانند خیلی راحت و با امنیت خاطر کودک خود را برای اهداف بلند مدت آماده کنند. یکی از مهم ترین و جدید ترین فضاهای غلمی و فرهنگی که در مشهد ساخته شده، شهر مشاغل کارالند نام دارند. این مرکز آموزشی و تفریحی با تکیه بر آموزش مشاغل مختلف به کودکان بهره برداری شده و انواع شغل های مختلف را به صورت بازی و سرگرمی به کودکان آموزش می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و امکانات این مرکز تفریحی و آموزشی بیشتر آشنا شویم.

شهر مشاغل کارالند مشهد چیست؟

شهر مشاغل کارالند نام یک پارک بزرگ در مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن مشهد است. این محیط آموزشی در دو طبقه مجزا قرار گرفته و به عنوان یک مرکز آموزشی و تربیتی معروف است. هدف اصلی این مرکز تربیت کودکان ۳ تا ۱۳ برای کسب مسئولیت های شغلی در آینده است. در این محیط آموزشی کودکان در فضای شبیه واقعی قرار گرفته و با بازی طراحی شده شغل های مختلفی را امتحان می کنند.

آدرس شهر مشاغل کارالند مشهد

شهر مشاغل کارالند در نظر دارد با افزایش روحیه کار گروهی و شناسایی استعداداهای درونی کودکان، آن ها را برای کسب مسئولیت های بزرگ در آینده شغلی خود آشنا کنند. همچنین یکی از مهم ترین اهداف شهر مشاغل کارالند مشاهده فرایند کسب درآمد توسط کودکان است تا بچه ها با فرایند اقتصادی شغل های مختلف نیز آشنایی جزئی کسب کنند.

آدرس کارالند مشهد

شهر مشاغل کارالند در یکی از بهترین و بزرگ تریم مجتمع های تجاری مشهد ساخته شده و برای بازدید کنندگان ابن امکان را فراهم کرده تا در یک محیط آرام . جذاب فرزندان خود را به تفریح بیاورند. برج آرمیتاژ در نزدیکی بلوار هفت تیر مشهد قرار دارد و این دسترسی موجب شده تا بیشتر مراجعه کنندگان شهر مشاغل به بام های مشهد نیز سری بزنند.

بچه ها در حال بازی در شهر مشاغل کارالند

آدرس: مشهد، نبش خیابان هفت تیر، نبش خبابان گلشن، طبقه سوم مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

شماره تماس: ۰۵۱۳۱۹۰۵

مشاغل جذاب شهرمشاغل کارالند چیست؟

با خرید یک بلیط ورودی کودک می تواند با ۴ شغل در شرایط شبه واقعی بازی کند و مدت استفاده از فضای هر شغل تنها بیست دقیقه است. اما مهم ترین نکته مد نظر در این مجموعه این است که اصلا چه شغل هایی در این مجموعه آموزشی شبیه سازی شده اند؟ در ادامه لیست کاملی از تمام شغل هایی که امکان بازی را برای کودکان فراهم کرده اند را با هم بررسی می کنیم.

کودکان در حال بازی در شهر مشاغل مشهد
  • شغل های بیمارستانی
  • دندانپزشکی
  • خلبانی
  • کلینیک فنی
  • آتش نشانی
  • شیرینی فروشی
  • آرایشگری
  • بانکداری
  • کلانتری
  • موزیسین
  • آموزش رانندگی
  • فروشندگی
  • کالری نقاشی
  • هایپر مارکت و میوه فروشی

امکانات و خدمات شهر مشاغل کارالند مشهد

شهر مشاغل کارالند علاوه بر محیط آموزشی و بازی برای تجزبه فضاهای مختلف شغلی، امکانات و خدمات مختلفی را در مجموعه خود افتتاح کرده تا مراجعه کنندگان بتوانند از بهترین خدمات این مجموعه بهره ببرند.

بازی دندانپزشکی در شهر مشاغل کارالند مشهد

یکی از مهم ترین امکانات این مجموعه سن برگزاری مراسم است، به این صورت که مراجعه کنندگان می توانند برای برگزاری مراسم تولد کودک خود سالن شهر مشاغل را اجاره کنند و یک تولد هیجان انگیز را برای کودک خود تدارک ببنند. همچنین امکانات جذاب دیگری مانند وجود رستوران و کافه تریا و همچنین سینما در این مجموعه باعث شده والدین مجموعه شهر مشاغل را به عنوان کامل ترین و با امکانات ترین مجموعه برای تفریح کودکان در مشهد بدانند.

یکی دیگر از امکانات این مجموعه تفریحی و آموزشی که بیشتر به کار والدین می آید. وجود پارکینگ است وجود پارکینگ موجب شده تا مراجعه کنندگان بدون داشتن دغدغه برای جای پارک و امنیت خودروی خود ساعات طولانی در مجموعه از امکانات و خدمات آن استفاده کنند.

قیمت بلیط ورودی شهر کارالند مشهد

قیمت بلیط ورودی شهر مشاغل در حال حاضر ۴۰۰۰۰تومان است. بازدید کنندگان می توانند قبل از برنامه ریزی برای ورود به این مرکز آموزشی، یه صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی شهر مشاغل کارالند مشهد بلیط ورودی خود را طبق سانس دلخواه خود انتخاب کنند.

برای خرید بلیط ورودی این مرکز آموزشی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمام کودکان ۳ تا ۱۳ سال می توانند با خرید بلیط وارد این مجموعه شوند. البته در نظر داشته باشید که اگر کودک زیر ۵ سال دارید حتما باید نسبت به خرید بلیط همراه نیز اقدام کنید تا کودک دلبند شما با همراهی والدین خود بتواند از محیط جذاب شهر مشاغل کارالند استفاده کند.

در ورودی شهر مشاغل کارالند مشهد

در نظر داشته باشید که قیمتت بلیط ورودی شهر مشاغل کارالند در برخی روزهای سال با توجه به اعیاد و یا مراسم های ویژه کودکان دارای تخفیف است و شما می توانید هزینه بلیط ورودی این مجموعه را کمتر از همیشه خریداری کنید. برای مشاهده تخفیف های مناسبتی مجموعه شهر مشاغل تنها باید به سایت اصلی این مرکز مراجعه کنید تا از اخبار و اطلاعات کافی در خصوص تخفیف بلیط ورودی مطلع شوید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
فرزانه (21 جولای 2019)

من بچم ۶ سالشه و عاشق آتش نشاناس. بردمش به کارالند و خیلی تجربه خوبی بود هم بازی کرد و هم یاد گرفت. فقط کاش بلیط ورودیش ارزون تر باشه تا بیشتر بتونیم بچه هامونو ببریم به این مرکز

    مشهدمگ (21 جولای 2019)

    سلام فرزانه عزیز
    ممنون که تجربه خوبتو با ما در میون گذاشتی. این مرکز از امکانات و خدمات به روز در دنیا استفاده می کنه و مبلغ ورودی به دلیل خدمات ارزنده ای است که ارائه می دهد. با این حال امیدوارم با درج تخفیف برای مشتریان خود هوای جیب پدر مادرها را بیشتر داشته باشد.