رستوران معلق مشهد، شیشلیک در ارتفاع ۴۰ متری!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران معلق مشهد بهتر است یا رستوران طرقبه مشهد

شهر مشهد مقدس در کنار حرم امام رضا (ع) و اماکن دیدنی پرشمار، از رستوران های معروفی نیز برخوردار است که در طول سال آماده خدمت رسانی به مسافران و مراجعه کنندگان هستند. حال فرض کنید در کنار میل کردن غذا در یک رستوران، در حال بازدید از چشم اندازی زیبا در ارتفاع ۴۰ متری هستید و  فرصت لذت بردن از تفریحات هیجان انگیزی چون بانجی جامپینگ نیز برای شما فراهم شده است. موقعیتی که تنها در رستوران معلق مشهد برای شما مهیا است. با ما همراه باشید تا با اولین رستوران هوایی خاورمیانه آشنا شوید.

معرفی رستوران معلق مشهد

در کنار بهترین رستوران های مشهد، رستوران هایی وجود دارند که علاوه بر کیفیت مناسب سرویس هایی که در اختیار مردم قرار می دهند، تجربه منحصر به فردی نیز برای مشتریان خود به شمار می روند. رستوران معلق مشهد به عنوان نخستین رستوران هوایی کشور یک از این تجربه ها است. این مجموعه در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ در مجموعه توریستی شاندیز تاسیس گردید.

این رستوران که مشابه آن اولین بار در کشور بلژیک ساخته شده، ظرفیت پذیرایی از ۲۸ نفر را در لژ های چهار نفره به علاوه ۱۰ خدمه دارد. با پرداخت تنها ۷۰ هزار تومان به عنوان ورودی، در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام، در ارتفاع ۴۰ متری از شما پذیرایی خواهد شد!

موقعیت مکانی رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد کجاست؟

رستوران معلق مشهد تنها رستورانی در جهان است که روی سازه بالابر نصب شده چرا که سایر رستوران های هوایی بوسیله جرثقیل به بالا برده می شوند. رستوران معلق در دهکده زیبای شاندیز قرار دارد که در کنار صرف وعده غذایی در این رستوران، فرصت بازدید از این دهکده نیز برای مسافران فراهم است.

آدرس رستوران معلق مشهد: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز-مشهد، دهکده شاندیز

شماره تماس رستوران معلق مشهد : ۰۹۱۵۶۲۲۰۷۲۲

امکانات رستوران معلق مشهد

زمان شما در رستوران معلق بر خلاف سایر رستوران های شهر مانند رستوران پسران کریم مشهد، تنها به صرف یک وعده غذایی سپری نمی شود. در این رستوران افزون بر امکان طبخ نزدیک به ۴۰ نوع غذا، امکانات دیگری نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می توان به بانجی جامپینگ اشاره کرد. در جایگاه گارسون این مجموعه، فرصت پرش از ارتفاع ۴۰ متری مهیا شده که هیجان صرف غذا در این رستوران توریستی را دو چندان می کند.

بانجی جامپینگ در رستوران معلق مشهد

همچنین جایگاه گارسون رستوران این فرصت را به وجود آورده تا با جای گیری گروه های نوازنده در قسمت پشتی سازه، موسیقی زنده گوش های شما را در حین صرف غذا نوازش دهد.

موسیقی زنده در رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد در روز های آخر هفته به صورت نوبت های ۱ ساعته به همراه موسیقی زنده، در مدت ۴۵ دقیقه از گردشگران پذیرایی می کند. سیستم گرمایشی تعبیه شده در محیط مجموعه، سبب می شود رستوران در تمام طول سال حتی فصول سرد سال آماده خدمت رسانی به مردم باشد.

دیگر امکانات و شرایط رستوران به شرح ذیل است:

  • پارکینگ: دارد
  • حق سرویس: ندارد
  • کارت خوان: دارد
  • بیمه مشتریان: دارد

پس با یک تیر، چند نشان بزنید؛ علاوه بر صرف وعده غذایی آخر هفته در کنار خانواده، از موسیقی زنده نیز لذت ببرید و ورزش جدید و هیجان انگیز بانجی جامپینگ را تجربه کنید.

منو رستوران معلق مشهد

منو رستوران معلق مشهد

شاید تنوع غذایی منو رستوران معلق مشهد به اندازه رستوران بابا قدرت مشهد نباشد اما با طبخ انواع شیشلیک، جوجه و کباب به همراه مخلفاتی چون ماست، زیتون، خیار شور و سالاد و نوشیدنی هایی مانند آب، نوشابه و دوغ محلی، لحظات شیرینی را برای شما رقم خواهد خورد. پس در تعطیلات آخر هفته، سر زدن به رستوران معلق را همراه با خانواده و دوستان، حتما در گوشه ذهن خود داشته باشید.

نظر کاربران درباره مجموعه رستوران معلق مشهد چیست؟

از زمان تاسیس رستوران تا به حال تنها کمتر از ۳ سال می گذرد اما در همین مدت زمان کوتاه مسافران زیادی از این مجموعه دیدن کرده اند که اکثرا با رضایت از آن یاد می کنند. نحوه برخورد پرسنل و کیفیت غذای ارائه شده مورد قبول مراجعه کنندگان بوده و بیشتر مراجعین از تجربه صرف غذا در ارتفاع بالا و تفریحات جانبی رستوران به وجد آمده اند.

رستوران معلق مشهد در تمام فصول سال و در هر ۳ وعده غذایی، روز های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ شب پذیرای شما مراجعه کنندگان عزیز است تا خاطره ای خاص و بی نظیر را برای شما و همراهانتان رقم بزند. فراموش نکنید که تجربیات خود را از رستوران گردی در شهر مشهد با ما در بخش نظرات سایت مشهد مگ در میان بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.