جاهای دیدنی مشهد با مترو، مشهدگردی با مترو

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
جاهای دیدنی مشهد با مترو

همیشه اولین چیزی که بعد از صحبت در مورد گشت و گذار در مشهد به ذهن می رسد محاسبه هزینه هاست. اما چطور می توان با کمترین هزینه و همچنین اتلاف وقت ارزان ترین تفریح های ممکن را در مشهد امتحان کرد؟ جواب این سوال یک راه حل بسیار بزرگ و پیچیده دارد. گشت و گذار با مترو شهری مشهد! مترو مشهد در بهترین نقاط ممکن در شهر ایستگاه دارد تا مردم بتوانند در کوتاه ترین زمان خود را به مکان مورد نظر برسانند. پس چه چیز جذاب تر از اینکه جاهای دیدنی مشهد با مترو را بشناسیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف ارزان ترین هزینه نقاط جالب توجه شهر را بگردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در ایستگاه بعدی این مقاله شما را به مقصد یکی از جاهای دیدنی مشهد برسانیم.

باغ وحش وکیل آباد مشهد و مسیر دسترسی از ایستگاه وکیل آباد مشهد

برای بازدید از جاهای دیدنی مشهد تنها کافی است نزدیک ترین مترو محل اسکان خود را سوار شوید و با توجه به نقشه مترو شهری مشهد از بهترین نقاط دیدنی مشهد سر دربیاورید. یکی از جالب ترین نقاط دیدنی مشهد که برای کودکان و نوجوانان جذابیت بسیاری دارد باغ وحش وکیل آباد مشهد است. این باغ وحش در فاصله بسیار کمی از مترو قرار دارد و مسافران می توانند با پیاده شدن از ایستگاه مترو وکیل آباد مشهد خود را به این محیط تفریحی برسانند.

باغ وحش وکیل آباد مشهد با مترو

ایستگاه مترو هفت تیر، در نزدیکی بام های دوست داشتنی مشهد

از بهترین جاهای دیدنی مشهد که جوان ترها به عنوان پاتوق از آن نام می برند می توان به بام های مشهد اشاره کرد. یکی از بهترین و شلوغ ترین بام ها که در نزدیکی ایستگاه مترو هفت تیر مشهد قرار گرفته است بام هفت تیر مشهد نام دارد. برای وقت گذرانی و لذت بردن از این جای دیدنی در مشهد پس از پیاده شدن از مترو چیزی حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی پیش روی خود دارید.

بام مشهد بهترین جای دیدنی مشهد با مترو

ایستگاه مترو پارک ملت و گشت و گذار در بهترین پارک های مشهد

از هر چه بگذریم سخن از بهترین پارک های مشهد خوش تر است. پارک های مشهد سردمدار بهترین و ارزان ترین جاهای دیدنی مشهد هستند. پارک ملت یکی از خوش مسیرترین بوستان های مشهد به حساب می آید که امکانات جالب توجهی از جمله وسائل بازی، شهربازی، کتابخانه، فرهنگسرا و رستوران را در خود جای داده است. برای بازدید از این پارک سبز و همیشه شلوغ تنها باید سوار مترو شوید و در ایستگاهی به نام همین پارک یعنی ایستگاه پارک ملت مشهد پیاده شوید.

پارک ملت مشهد

ایستگته مترو شهدا و بازدید از مقبره نادر شاه

اگر برای بازدید از جاهای تاریخی مشهد هیجان زده هستید و دوست دارید در کمترین زمان ممکن خود را به یکی از مهم ترین جاهای تاریخی مشهد برسانید، پیشنهاد می کنم با پیاده شدن از ایستگاه مترو شهدا مشهد از مقبره نادر شاه افشار بازدید کنید.

جاهای دیدنی مشهد با مترو، مشهدگردی با مترو

ایستگاه مترو بسیج و زیارت از  حرم مطهر امام رضا (ع)

امکان ندارد کسی به مشهد سفر کند اما برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) ذوق و هیجان نداشته باشد. حرم امام رضا به دلیل حجم بالای تردد مسافران در بازه های زمانی متفاوت همیشه شلوغ است. به همین منظور ایستگاه مترو حرم هم دست کمی از شلوغی ندارد. برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا تنها کافی است از ایستکاه مترو بسیج پیاده شده و از باب الرضا مشهد وارد صحن های حرم امام رضا شوید.

اگر مسافر مشهد هستید و  فاصله هتل و محل اقامت شما تا حرم طولانی است پیشنهاد می کنیم برای کمتر کردن هزینه های خود حتما با مترو  سفرهای درون شهری خود را انجام دهید.

شهر مشهد حرم مطهر امام رضا، جاهای دیدنی مشهد با مترو

ایستگاه مترو خیام، نزدیک ترین مترو به مرکز خرید الماس شرق مشهد

بدون شک ایستگاه مترو خیام مشهد یکی از مهم ترین ایستگاه های ریلی بعد از مترو بسیج به حساب می آید. این ایستگاه مهم دریچه بزرگی است برای ورود به مراکز خرید و مراکز تفریحی و دیدنی جذاب! همین که از این ایستگاه مترو خارج شوید می توانید به راحتی و با سوار شدن یک تاکسی خود را به یکی از قطب های گردشگری مشهد یعنی منطقه گردشگری سپاد برسانید. در این مجتمع بزرگ تعداد بالایی از مراکز تفریحی و هیجان انگیز وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم.

  • پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد
  • برج پرواز صبا
  • مجتمع تجاری وصال مشهد
  • شهر بازی بزرگ سپاد
  • باغ پرندگان مشهد
  • پارک ساحلی آفتاب مشهد

همچنین یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد که برای خرید سوغاتی مسافران نقش مهمی دارد به نام مجتمع تجاری الماس شرق مشهد هم دقیقا در این محدوده قرار دارد

الماس شرق مشهد با مترو

چرا باید با مترو به جاهای دیدنی سر زد؟

وقتی با مترو از جاهای دیدنی مشهد دیدن کنید از معضلات بزرگی مانند ترافیک شهری دور خواهید بود. یکی دیگر از بهترین ویژگی های مترو مشهد قیمت ارزان بلیط مترو است چرا که مسافران با پرداخت مبلغ اندکی خود را به قسمت های مختلف شهر می رسانند. اگر شما دوست دارید اطلاعات جامع تری را از جمله خطوط ریلی، ساعت حرکت قطار، قیمت بلیط مترو و حتی نحوه شارژ کارت بلیط بدانید حتما مقاله دانستنی هایی در مورد مترو مشهد را مطالعه بفرمایید.

در آخر نوبت شماست تا از تجربه گشت و گذار با مترو شهری مشهد سخن بگویید و ما را سهیم خاطرات خوش مشهدگردی خود کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.