بهترین تفریح های چالیدره مشهد، مراقب فشار خونتان باشید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
زیپ لاین هیجان انگیز چالیدره مشهد

بدون شک چالیدره مشهد یکی از جذاب ترین نقاط اطراف مشهد است که هر مسافر را به خود جذب می کند. امکان ندارد کسی به این منطقه دیدنی و تفریحی سر بزند و از تماشا و وقت گذرانی در این منطقه هیجان انگیز صرف نظر کند. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد بهترین تفریح های چالیدره مشهد با شما بیشتر صحبت کنیم.

بهترین تفریح های چالیدره کدام است؟

چالیدره مشهد به عنوان یک مرکز تفریحی در نزدیکی مشهد مجموعه ای کامل از انواع تفریح های هیجان انگیز را در خود جای داده است. در ادامه به صورت جزئی تر در مورد مهم ترین بازی هایی که در چالیدره می توان آن را تجربه کرد اشاره میکنیم.

  • تله کابین
  • تله سیژ
  • برج گردان
  • قایق رانی
  • قایق موتوری
  • بانجی جامپینگ
  • ترن کوهستانی
  • زیپ لاین
  • امکانات تفریحی مناسب بازی کودکان

بانجی جامپنگ چالیدره مشهد

یکی از معروف ترین  و مهیج ترین تفریح هایی که در چالیدره مشهد می توان آن را امتحان کرد بانجی جامپبنگ است. این ورزش و تفریح هیجان انگیز از نظر بسیاری از افراد کاری خطرناک به حساب می آید اما اگر تمام اصول اولیه آن را رعایت کنید متوجه خواهید شد که این تفریح علاوه بر امنیت بسیار هیجان انگیز است.

قیمت بانجی جامپینگ چالیدره مشهد از حدود ۱۵۰ هزار تومان آغاز می شود چرا که این تفریح یکی از بازی های گران و لوکس چالیدره به حساب می آید. پس اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تفریحی کم هیجان و ارزان قیمت می گردید باید از این بازی پر هیجان چشم پوشی کنید.

بانجی جامپینگ بهترین تفریح هیجان چالیدره

قیمت تله کابین چالیدره مشهد

تله کابین ها یکی از قدیمی ترین تفریح های هیجان مشهدی ها به حساب می آید. با سوار شدن تله کابین می توانید یکی از ارزان قیمت ترین بازی ها و تفریح های چالیدره را امتحان کنید. قیمت تله کابین چالیدره ۲۰ هزار تومان است.

تله کابین های چالیدره ۲۷۰ متر است. این مسافت طولانی از میان کوه ها و دره های چالیدره مشهد عبور می کند. شما می توانید این تفریح پر از هیجان را با خانواده و دوستان خود امتحان کنید و جذاب ترین تفریح های خود را در چالیدره بگذرانید.

تله کابین چالیدره مشهد

تله سیج چالیدره مشهد

یکی دیگر از هیجانی ترین تفریح هایی که در چالیدره مشهد طرفداران زیادی پیدا کرده تله سیژ نام دارد. این بازی هیجانی از تفریح های ارزانی است که با پرداخت ۱۸۰۰۰ تومان می توانید آن را امتحان کنید. حتما توجه داشته باشید که اگر جرات کافی ندارید و تجربه هیجان بالا برایتان دشوار است از سوار شدن تله سیژ صرفه نظر کنید چرا که هیجان زیاد این بازی برای هر فردی توصیه نمی شود.

تله سیژ چالیدره مشهد

فرق تله سیژ با تله کابین در چیست؟

تله سیژ و تله کابین به عنوان جذاب ترین تفریح هایی هستند که بیشتر جوانان دوست دارند سوار شدن آن را حداقل یکبار در عمر خود امتحان کنند. اما سوالی که همیشه برای مردم پیش می آید این است که تفاوت این دو بازی هیجان انگیز در چیست؟

تله کابین همانطور که از نامش مشخص است بازی هیجان انگیزی است که با سوار شدن در یک کابین در بسته و گذشتن از مسیری که در ارتفاع بلند قرار دارد شکل می گیرد. برعکس تله کابین تله سیژ است که یک تفریح هیجانی با تمام ویژگی های تله کابین است با این تفاوت که در تله سیژ خبری از کابین نیست و افراد در یک فضای باز و با یک بند به صندلی مخصوص بسته می شوند و مسافتی را در ارتفاع زیاد تا زمین طی می کنند.

زیپ لاین چالیدره مشهد یکی از بهترین تفریح های چالیدره مشهد

همین که به فصل بهار و تابستان نزدیک می شویم تفریح های فضای آزاد طرفدارای بیشتری پیدا می کنند. یکی از این تفریح های مهیج زیپ لاین چالیدره است. با انجام این تفریح بی نظیر فرد شرکت کننده به طنابی وصل می شود که یک سر آن به طناب و قرقره ای که به طناب دیگر وصل است متصل می شود. یک سر طناب اصلی در ارتفاع و دیگری در سطح پایین کوه قرار دارد. با شروع بازی فرد از طنابی که در سطح بالایی کوه قرار دارد به سطح پایین با سرعت سر می خورد. بیشتر افرادی که این بازی را انتخاب می کنند جوانان کم سن وسالی هستند که برای تجربه هیجان و ترس زیپ لاین را انتخاب کرده اند.

زیپ لاین چالیدره مشهد بهترین تفریح چالیدره

قایق سواری در دریاچه چالیدره مشهد

قایق سواری تفریح جذاب و بدون هیجانی است که برای بچه ها و خانواده هایی که دوست دارند لحظات خوشی را در چالیدره بگذرانند مناسب است. با سوار شدن به روی قایق های پارویی چالیدره و قایق سواری در این دریاچه می توانید لحظات شیرین و دوست داشتنی را تجربه کنید.

همچنین اگر به هنر قایق سواری علاقه داشته باشید می توانید در همین باشگاه در کلاس های آموزش قایق سواری ثبت نام کنید و این هنر را یاد بگیرید.

ثایق سواری در چالیدره بهترین تفریح خانوادگی

ماهی گیری در دریاچه چالیدره

ماهی گیری یکی از تفریحات نوستالژی و جذابی است که این روزها در کمتر جایی می توان آن را امتحان کرد. دریاچه چالیدره مشهد با بهره برداری از امکانات استاندارد و مناسب برای ماهیگیری این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا از لذت ماهی گیری در این دریاچه جذاب نیز لذت ببرند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید این بازی دوست داشتنی را یکبار امتحان کنید در طول تفریحات جذاب خود ماهی گیری را فراموش نکنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.