بهترین تفریحات طرقبه مشهد برای سفری دلچسب و به یاد ماندنی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
تفریح های طرقبه مشهد

طرقبه مشهد یکی از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی مشهد به حساب می آید. این منطقه گردشگری در بین مسافران محبوبیتی زیادی دارد چرا که انواع تفریح های هیجان انگیز و خاص را در این منطقه می توانند تجربه کنند و خاطره خوشی را از سفر خود به این خطه بکر و طبیعی به یادگار بگذارند. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد تفریحات طرقبه مشهد بیشتر با هم صحبت کنیم.

مجموعه تفریحی ویلا شهر، مجموعه ای از همه تفریح های جذاب

مجموعه تفریحی ویلا شهر تا منطقه گردشگری طرقبه مشهد تنها ۱۰ دقیقه زمان دارد. شما می توانید با سر زدن به این مجموعه تفریحی انواع و اقسام تفریحات جذاب و ویژه را امتحان کنید. این مجموعه تفریحی در فضایی امن و استاندارد ساخته شده و برای گذراندن اوقاتی خوش و هیجان انگیز در مشهد به مسافران پیشنهاد می شود.

پیست اسکی طرقبه مشهد

یکی از جذاب ترین تفریح های ویلا شهر که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده پیست اسکی ویلا شهر است. اگر در روزهای زمستانی به این پیست سر بزنید متوجه استقبال فوق العاده مردم مشهد و مسافران خواهید شد چرا که این تفریح جذاب همیشه جزو پر طرفدارترین و هیجان انگیزترین تفریح ها در مشهد به حساب می آید.

تصویری از اسکی سواران مشهد

سوارکاری به عنوان بهترین تفریحات طرقبه مشهد

باشگاه سوارکاری و اسب سواری طرقبه مشهد از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین تفریح های لوکسی است که در طرقبه مشهد از آن نام برده می شود. قیمت باشگاه سوارکاری طرقبه به نسبت سایر تفریح های هیجان انگیزی که مردم از آن استقبال می کنند بیشتر است. پس اگر شما جزو افرادی هستید که برای تفریح در طرقبه به دنبال انتخاب یک بازی ارزان قیمت هستید باید این بازی را فراموش کنید.

مجموعه سوار کاری طرقبه مشهد

پیست اتومبیل رانی، بازی هیجان و سرعت

رالی و اتومبیل رانی از جمله هیجان انگیز ترین بازی هایی است که برای کسانی که به رانندگی با سرعت بالا علاقه زیادی دارند بسیار جذاب است. پیست اتومبیل رانی طرقبه این امکان را برای گردشگران و مسافران مشهد فراهم کرده تا با انتخاب این بازی پر از هیجان خاطره خوشی را از گشت و گذار در طرقبه به یادگار بگذارند.

در خصوص قیمت بلیط ورودی پیست اتومبیل رانی بد  نیست این نکته را گوشه ذهن خود داشته باشید که این بازی هم مانند سوار کاری یک تفریح لوکس است و انتخاب آن برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای تفریح صرف کنند مناسب نیست.

پیست اتومبیل رانی طرقبه مشهد

پارک پونه طرقبه پاتوق خانوادگی برای گشت و گذار

پارک پونه یک پارک سرسبز و زیبا است که در دل طرقبه قرار گرفته و پاتوق مناسبی را برای پیک نیک های خانوادگی فراهم کرده است. در این پارک به راحتی می توان به دل طبیعت سفر کرد و برای ساعاتی به دور از همهمه و شلوغی شهر از طبیعت هیجان انگیز شهر لذت برد.

مجموعه تفریحی و گردشگری چالیدره را از یاد نبرید

مجموعه گردشگری چالیدره با طرقبه مشهد فاصله چندانی ندارد. به همین منظور بیشتر کسانی که دوست دارند تفریحات هیجانی و ارزان قیمت را امتحان کنند به این منطقه دیدنی سر می زنند. در چالیدره مشهد می توانید بازی های هیجان انگیزی مانند زیپ لاین، بانجی جامپینگ، تله کابین، تله سیژ را امتحان کنید.

اگر به قسمت دریاچه چالیدره سر بزنید و بازی های آبی برایتان جذاب باشد می توانید قایق سواری، قایق موتوری و حتی ماهی گیری را نیز امتحان کنید. پیشنهاد می کنم اگر به این منطقه تفریحی سر زدید حتما زمان زیادی را در این منطقه بگذرانید تا بتوانید بازی های متنوع و جذاب بیشتری را تجربه کنید.

همچنین پیشنهاد می کنم برای شناخت بیشتر تفریح هایی که در چالیدره می توان امتحان کرد حتما به مقاله بهترین تفریح های چالیدره نیز نگاهی بیندازید.

پارک سنگی نصوح آباد

به غیر از پارک پونه پارک دیگری به نام پارک سنگی نصوح آباد در طرقبه وجود دارد که به عنوان یکی از بکر ترین مناطق طبیعی طرقبه از آن نام برده می شود. گشت و گذار در این پارک سنگی بیشتر برای جوانان و گروه های دوستانه پیشنهاد می شود چرا که قدم زدن در این پارک سنگی برای افراد سن بالا توصیه نمی شود.

مجتمع تجاری گیلاس و بعثت طرقبه

مجتمع تجاری گیلاس و همچنین مجتمع تجاری بهثت دو مجموعه پرطرفدار و جذاب هستند که مردم برای خرید

انواع سوغاتی و اقلام مصرفی مورد نظر خود به آن سر می زنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید کردن را به عنوان یک تفریح جذاب در نظر می گیرید پیشنهاد می کنم پس از پس از تجربه های هیجان انگیز در طرقبه حتما خرید از این مراکز خرید را در برنامه خود قرار دهید.

در انتها پیشنهاد می کنم برای گشت و گذار در منطقه طرقبه مشهد جوری برنامه ریزی کنید که حداقل یک روز از سفر خود را بتوانید به آن اختصاص دهید و با خیالی راحت از تمام جذابیت های این منطقه دیدنی لذت ببرید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.